Fisk och akvarierelaterade bilder - del 6
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Gäst svaradeSvårt att säga beror på om det är antalsmässigt eller artmässigt. Jag har ca 45 arter Victoria, 12 arter Malawi, 3 Arter Tangayika. Sedan har jag 5 arter madagaskar, 2 Västafrika arter, 3 arter CA-ciklider och dessutom 1 art från Sydamerika. Utöver detta har jag 7 olika sorters malar och sedan har jag mängder med snäckor av 4 olika arter och en av snäckarterna i 5-6 olika färgvarianter. Men sist jag räknade antalsmässigt hade jag ca 60-70 % victoriaciklider men det var nog ett år sedan. -
Helt underbart foto=) Du har konverterat till att bli räk akvarist eller?Heter man King Kong borde man kanske vara lite mer skräckinjagandeSenast redigerad av Mattias777; 21 May 2009, 22:57.Lämna en kommentar:
-
Kul att du sänder in bilder igen Albin =) Hur har du det i % i din odling. Malawi, victoria o tangyaika?Lämna en kommentar:
-
Gäst svaradeBlandad kompott
Bild 1: Astatoreochromis alluaudi
Bild 2: Rhamphochromis sp. "chilingali"
Bild 3: Paretroplus kieneri
Bild 4: Neochromis omnicaeruleaus, Makobe islandLämna en kommentar:
-
Kul Mattias att du saknar mina bilder.Måste säga att bilderna som du tar är riktigt bra
, fortsätt och lägg in härliga Malawibilder
Du har väl inte missat bilderna i "garagetråden" http://www.ciklid.org/forum/showthre...t=60754&page=8
Hälsningar
/JohanLämna en kommentar:
-
Tack!
Inte alls AndersDu frestar mig enormt med dina bilder på sjukt fina fiskar. Men jag måste ju kunna gå i lägenheten också. Kan ju inte ha akavrium överallt
Jag saknar verkligen Robin och hans bilder..... Deelay lägger sällan upp här nuförtiden, Johan F, Göran, Stiffe ja det finns många. Sen behöver ju inte alla bilder hålla världs klass. Det är roligt att se vad alla har i sina burkar tycker jag....Måste säga att bilderna som du tar är riktigt bra
, fortsätt och lägg in härliga Malawibilder
Du har väl inte missat bilderna i "garagetråden" http://www.ciklid.org/forum/showthre...t=60754&page=8
Hälsningar
/JohanLämna en kommentar:
-
Tack!
Inte alls AndersDu frestar mig enormt med dina bilder på sjukt fina fiskar. Men jag måste ju kunna gå i lägenheten också. Kan ju inte ha akavrium överallt
Jag saknar verkligen Robin och hans bilder..... Deelay lägger sällan upp här nuförtiden, Johan F, Göran, Stiffe ja det finns många. Sen behöver ju inte alla bilder hålla världs klass. Det är roligt att se vad alla har i sina burkar tycker jag....Senast redigerad av Mattias777; 21 May 2009, 19:53.Lämna en kommentar:
-
-
En favorit mbuna . Polit igen =) =) Kan inte lite fler lägga in bilder än jag och Anders?Lämna en kommentar:
-
-
Man behöver redigera bilder från en Digital systemkamera för dom är ej färdiga på samma sätt som från en kompakt kamera. Jag andvänder Photo shop.Lämna en kommentar:
-
Använder ni er sedan av någott bildredigeringsprogram innan ni slänger ut bilderna här?
Eller blir det så där bra med en gångLämna en kommentar:
-
Dina bilder är helsköna tycker jag. Fotar du aldrig utan blixt?
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: