If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@ Cutekid
Vi har ju själva sett stora sändningar av samma typ av fisk när vi varit på cichlidecentret, kommer du ihåg den gången han hade fått in för många hästnosar och hade ca 3-4 kar proppfyllda med samma typ av E.cyanostictus? Stora sändningar kommer in av olika fiskar hela tiden, varför skulle det inte kunna hända med kiriza
det er jo klart at der i hobbyen ind imellem bliver efterspurgt visse typer af visse fisk og at det jo kan have en vis indflydelse på hvad der bliver taget hjem til en butikiøvrigt kan der være rigtig MANGE hestenæser i en box
har iøvrigt også før set kiriziaer importeret til danmark som VF men de var alle sammen mere eller mindre i samme størrelse,runde haler og sådan...lugter lidt af søopdræt
ville naturligvis ikke udtale mig om fisk jeg ikke har set,men ej heller ville jeg lade min tro ligge til grund for hvad andre sigerdet er forbundet men en større risiko at sejle ind i congo!visse steder kan det lade sig gøre,men jeg ved at eks. Toby Veall personligt ALDRIG ville sejle derind,og slet IKKE i den ende af søen!
mvh
Carsten
og selvfølgelig spiller det ind om det er VF eller SØOP.PRISEN!!!men kan man lide hvad man ser,så køb den!går man lidt op i hvad man har af fisk i karret sit,og hvis man er i tvivl om ophav af typen,så lad vær at købe den
mvh
Carsten
jomen självklart är det nog så nuförtiden men denna specifika sänding som folk omnämner gjordes 2005, flera olika tropheushållare sade att de var VF efter att ha sett fisken. Att sen säga att de inte var VF utan att ha sett dem, det är väl där jag reagerar lite, inte på hur läget är just nu =)
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Kommentar