Pangea Rocky bakgrund?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cf.akvarielagret
    Användare
    • april 2002
    • 5028

    #16
    Tycker att utbudet av bakgrunder e bättre i Dk, men det kan ju bero på att akvastiken e mkt större där än här hemma..
    ----------------------------------------------------------------
    vad har du för belägg för detta påstående ???
    jag är Ateist
    men Gud talade till mig
    Gud är stor
    jag frågade hur stor ? inget svar
    han kanske behövde låna toaletten

    Kommentar

    • Oden70
      Användare
      • januari 2007
      • 869

      #17
      Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
      Tycker att utbudet av bakgrunder e bättre i Dk, men det kan ju bero på att akvastiken e mkt större där än här hemma..
      ----------------------------------------------------------------
      vad har du för belägg för detta påstående ???
      sett det, men det e sant... Du har väl bäst utbud i världen så glömde dig , men diskuterar inte med dig så lägg ner
      Petrochromis is da shit8)8)

      Kommentar

      • slarvid
        Användare
        • december 2007
        • 517

        #18
        aqua terra

        kolla in akvarieprofilen.se De kan fixa aqua terra. Har helt schyssta priser oxå. Billigare än BTN, men snyggar tycker jag. Har en a.terra modul i mitt kar, så opm man vill blanda med btn funkar det oxå. Sen är det väl lite kul att inte ha BTN, för det har ju typ alla??!!?!?
        540 mbuna + 54L yngel

        Kommentar

        • Akvarieprofilen
          Användare
          • september 2008
          • 17

          #19
          Ursprungligen postat av Oden70
          Vet att det finns en återförsäljare i Svergie, men vi här nere har närma till Dk och då tycker jag att det e bättre att sticka över till Dk och handla då man kan se bakgrunden "irl" ...
          Då vet man om det e något man vill ha eller inte...
          Dom e trots allt inte gratis....
          Kul att du gillar våra bakgrunder =) De är riktigt tunga, och visst det är fritt fram att åka över och handla på plats. Finns flera återförsäljare av Aquaterra i sverige se våran hemsida så finns de med hemsida länkade. Vi är bara agent/grossist. Men att skicka efter går ej då vi har skriftligt kontrakt/avtal med aquaterra, och butiken ska då hänvisa till agenten i ditt land. http://www.aquaterra.dk/dealers.html
          Senast redigerad av Akvarieprofilen; 10 oktober 2008, 12:44.

          Kommentar

          Arbetssätt...