Pangea Rocky bakgrund?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jigsaw
    Användare
    • oktober 2007
    • 134

    Pangea Rocky bakgrund?

    Tjena! Undrar om någon har erfarenhet av Pangeabakgrunder. Skulle vilja se någon bild på en i ett 720 kar. Tack på förhand MvH Jimmie
    CSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!
  • fs7210
    Användare
    • juni 2004
    • 183

    #2
    ...

    inte ett 720, men pangea rocky är det i alla fall...
    Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.

    Kommentar

    • RobbanG
      Användare
      • januari 2004
      • 563

      #3
      Kolla http://www.ciklid.org/forum/showthre...=52968&page=65

      Jag är nöjd. Det enda jag inte gillar är att dessa bakgrunder är tjocka och inte lika tunna som BTN. Det gör att man får trixa lite för at få dit pumpar och dylikt utan att tumma allt för mycket på djupet mellan framruta och bakgrund.

      Men jag tycker den utan tvekan är mycket prisvärd. Kan inte tänka mig att betala mer än dubbelt så mycket för en BTN-bakgrund.
      //Robert

      Kommentar

      • jigsaw
        Användare
        • oktober 2007
        • 134

        #4
        Vet någon var man kan se en Pangeabakgrund live (I någon affär)? Skulle gärna vilja se en innan man köper, har hört både bra och dåliga saker om dem. Verkar inte vara många som säljer dem, så man undrar ju om det är något att ha.
        Senast redigerad av jigsaw; 25 juni 2008, 08:45. Anledning: Tillägg
        CSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!

        Kommentar

        • jonre723
          Användare
          • oktober 2004
          • 439

          #5
          Anledningen till att så få butiker har dem inne är att de precis som allt annat är så mycket fulare än BTN när man väl ser dem irl...
          Och så är det.
          /J

          Kommentar

          • Oden70
            Användare
            • januari 2007
            • 869

            #6
            Ursprungligen postat av jonre723
            Anledningen till att så få butiker har dem inne är att de precis som allt annat är så mycket fulare än BTN när man väl ser dem irl...
            Förmodat att du inte sett aquaterra live?? Om du har det så kan du väl inte på stå att BTN e snyggare, men det e ju klart.... Smaken e delad som bekant
            Har turen att bo närma DK där det finns en hel uppsjö av bakgrunder, och får väl hålla med ditt resunemang till störrsta del. Då det i DK säljes en hel hög med "shittiga" bakgrunder MEN!!! Sedan såg jag aquaterra i olika utförande och den e GRYM!! Blir helt klart en sådan i nästa kar.
            Min BTN Rocky tyckte jag blektes mycket efter en längre tid och då var den grymt shittig i karet den med
            Petrochromis is da shit8)8)

            Kommentar

            • jigsaw
              Användare
              • oktober 2007
              • 134

              #7
              bakgrund

              Tjena, är det någon som har bild på en aquaterra bakgrund så man kan få se hur de ser ut? Var köper man en sån?
              CSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!

              Kommentar

              • Gäst

                #8
                Ursprungligen postat av jigsaw
                Tjena, är det någon som har bild på en aquaterra bakgrund så man kan få se hur de ser ut? Var köper man en sån?


                Mvh/Andreas.

                Kommentar

                • RobbanG
                  Användare
                  • januari 2004
                  • 563

                  #9
                  Ursprungligen postat av jonre723
                  Anledningen till att så få butiker har dem inne är att de precis som allt annat är så mycket fulare än BTN när man väl ser dem irl...

                  Jo, har man obegränsat med pengar skulle jag kanske hålla med dig. Men eftersom BTN i princip kostar mer än dubbelt så mycket som de flesta andra bakgrunder tycker inte jag BTN är värt priset. Ytfinnishen är något bättre hos BTN men det är inget man märker i akvarium särskilt när det börjat växa lite alger...
                  //Robert

                  Kommentar

                  • Oden70
                    Användare
                    • januari 2007
                    • 869

                    #10
                    Ursprungligen postat av jigsaw
                    Tjena, är det någon som har bild på en aquaterra bakgrund så man kan få se hur de ser ut? Var köper man en sån?
                    ett tips är CiklidCentret i Köpenhamn... Du har inte sålångt från Ängelholm och det e billigare där också. När jag var där sist så hade dom olika bakgrunder på rea. En Terra för 995 dkr som exempel.... Annars maila över till dom
                    Petrochromis is da shit8)8)

                    Kommentar

                    • palleh
                      Användare
                      • december 2006
                      • 704

                      #11
                      Finns även återförsäljare i Sverige av bakgrunden
                      http://picasaweb.google.com/palleph

                      Nya bilder laddas upp hela tiden


                      Mvh Patrik

                      Kampfisk!

                      Kommentar

                      • Oden70
                        Användare
                        • januari 2007
                        • 869

                        #12
                        Vet att det finns en återförsäljare i Svergie, men vi här nere har närma till Dk och då tycker jag att det e bättre att sticka över till Dk och handla då man kan se bakgrunden "irl" ...
                        Då vet man om det e något man vill ha eller inte...
                        Dom e trots allt inte gratis....
                        Petrochromis is da shit8)8)

                        Kommentar

                        • Fredrik Eneroth

                          #13
                          Ursprungligen postat av RobbanG
                          Kolla http://www.ciklid.org/forum/showthre...=52968&page=65

                          Jag är nöjd. Det enda jag inte gillar är att dessa bakgrunder är tjocka och inte lika tunna som BTN. Det gör att man får trixa lite för at få dit pumpar och dylikt utan att tumma allt för mycket på djupet mellan framruta och bakgrund.

                          Men jag tycker den utan tvekan är mycket prisvärd. Kan inte tänka mig att betala mer än dubbelt så mycket för en BTN-bakgrund.
                          BÄTTRE ATT BETALA FÖR KVALLITÉ

                          Kommentar

                          • RobbanG
                            Användare
                            • januari 2004
                            • 563

                            #14
                            Ursprungligen postat av Fredrik Eneroth
                            BÄTTRE ATT BETALA FÖR KVALLITÉ
                            Vad är kvalitet? Snälla definera det gärna för mig....
                            //Robert

                            Kommentar

                            • Oden70
                              Användare
                              • januari 2007
                              • 869

                              #15
                              Ursprungligen postat av RobbanG
                              Vad är kvalitet? Snälla definera det gärna för mig....
                              Innstämmer i ditt yrkande! För om Fredrik menar kvalite med BTN så tycker jag att det är sanning med modifickation...
                              Har haft Både BTN moduler och bakgrund och vet i fasiken om jag håller med.
                              Hade en Tanzania bakgrund i ett kar som var bättre enligt mig.
                              Tyckte att både mina BTN moduler och framför allt bakgrunden blev "pissgul" i färgen efter ett par år samt att den tappade ytfinisch med.
                              Men sedan kan jag hålla med om att det finns mycket skit som fram för allt inte ser ett dugg verkligt ut..
                              Men tycker man att högt pris borgar för kvalite så finns det inget att argumentera om
                              Tycker att utbudet av bakgrunder e bättre i Dk, men det kan ju bero på att akvastiken e mkt större där än här hemma..
                              Petrochromis is da shit8)8)

                              Kommentar

                              Arbetssätt...