Mitt Akvariebygge - del 2
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Du LN, när man ser första bilden med fåtöljer och lilla bordet i förgrunden...då fattar man verkligen vilket kar du skapat. Sitt du hemma och strunta i t.ex Universeum och Reganichromis var inte direkt stygga (som ju fler har påpekat). Ångar nu att jag inte tog en avstickare i somras - men det blir fler gånger. För du behåller väl detta kar en stund!!MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Jepp Mattias 4*150 W + 4*54W T5
Olorin - han tar grus ifrån halva karet, pysslar o plockar.
Jepp vi får ta en träff framåt vintern cichlids4fun.
Jepp Per dom var i karet när du var här, men man behöver sitta en bra stund för att hitta fiskarna.
Alldels rätt Joe. Sitter varje kväll o kikar o funderar, särskilt kul är det om man får se en lek. Den perfekta avkopplingen efter jobbetDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Sjukt kar Larry......
Längesen men besökte detta forumet nu
Skummat igenom tråden lite och måste säga att jag är grymt imponerad.
//PeterKommentar
-
Kommentar
-
Tjena Redbullen kul att du gillar baljanDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
LN : Ja fan ser riktigt bra ut....Vi pratade förr om Sumbu, dax att dom få bo någonstans där dom trivs, och jag tror dom skulle trivas mer hos dej än hos mej....så jag hör av mej när karet ska tömmas ok, så löser vi de då. om du fortfarande är sugen på dom
//PeterSenast redigerad av Redbullen; 29 November 2008, 14:14.Kommentar
-
-
Perfekt redbullen
Tack anders64Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Kommentar
-
Sand filter...
Hur går det me sandfiltret? kom på studiebesök så kommer du få snurr på saken! mvh anders600.000L vatten på jobbet...
Min Zoon:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=504904
Kan vara värt en titt för alla fiskintresserade?Kommentar
-
Sandfiltret funkar kanonDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Kommentar
-
Var alldeles för längesedan jag skrev något i denna tråden, men nu blir det av!! Karet är helt enkelt sanslöst. Avis är bara förnamnet, så stort grattis!! Har läst igenom båda trådarna från A - Ö nyss, och det är en otrolig "resa" du gjort, helt klart. Många delprojekt som avslutats, många motgångar som övervunnits... du måste ha en fantastiskt tålmodig fru samt ha en del av den varan själv!! *s*
Läs igenom bägge trådarna själv och njut i fulla drag i lugnet när du betraktar karet idag. Kör med det tricket själv när jag inte tycker jag kommer någonstans med lokalen - stannar upp och funderar på allt jag faktiskt gjort, då blir njutningen desto större.
Återigen, ett fantastiskt kar!!
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
Kommentar