Maila större versioner på bidlerna till artregister [at] ciklid.se
Precis som Micke anger, så kan vi nu i artregister använda oss av större bilder än 500 pixlar, så skicka in.
SA Dvärgciklider
Kollaps
X
-
Uppladdade bilder skall hålla maximalt 198 pixlar i bredd för Biotop-/Habitatbild
Om jag inte minns fel så kan man ladda upp 500 pixlar i forumet.Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar:
-
Är de mkt kännsliga och svårlekta eller är de hyffsta tåliga men har krav för lyckad lek?Lämna en kommentar:
-
Mitt ena par Inka. Har blivit ännu grannare sedan fotona togs, och just detta paret har äntligen också fått yngel. agassizii-hannen har tyvärr gått bort, och där blev det inte några yngel heller.
Hilsen,
PLämna en kommentar:
-
Sant förvisso, men varför bara slå ett slag för dvärgcikliderna när SA överhuvudtaget är underepresenterat?
Självklart skall jag inte kapa tråden, men jag tyckte SA förtjänar mer exponering.Lämna en kommentar:
-
Om gäster kommer in hit till dvärgciklider och ser fina bilder så blir de förhoppningsvis intresserade av just dvärgciklider.Lämna en kommentar:
-
Här har jag gapat om bilder till SA-Bilder tråden och så lägger du upp alla dessa snygga fiskar här ?kom igen vi kan väl köra dem ihop? SA är underepresenterat på forumet över huvudtaget
Lämna en kommentar:
-
Här kommer bilder från min tråd på Zoopet, kommentarer hittar ni tråden
Lite bilder är alltid roligt. Även om de inte är de bästa, men Ap kan minst sagt vara lite svårflörtade. Apistogramma Trifasciata: En väldigt blyg herre som smiter så fort reflexen från kameran kommer. På bilden i röret kan man dock se en antydan till hans magnifika ryggfena som säkert är över tre centimeter när han stilar.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: