SA Dvärgciklider

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Joakim Draktoft
    svarade
    Ursprungligen postat av c90368
    Helt o för mig, men bilderna i tråden är ju nedskalade. Vill ni inte ha originalet?
    Maila större versioner på bidlerna till artregister [at] ciklid.se

Precis som Micke anger, så kan vi nu i artregister använda oss av större bilder än 500 pixlar, så skicka in.

Lämna en kommentar:

• Micke
    svarade
    Det är 1000 pixlar som gäller i det nya artregistret.

Lämna en kommentar:

• Ola Svensson
    svarade
    Ursprungligen postat av c90368
    Helt o för mig, men bilderna i tråden är ju nedskalade. Vill ni inte ha originalet?
    Uppladdade bilder skall hålla maximalt 500 pixlar i bredd för Artbild
    Uppladdade bilder skall hålla maximalt 198 pixlar i bredd för Biotop-/Habitatbild

Om jag inte minns fel så kan man ladda upp 500 pixlar i forumet.

Lämna en kommentar:

• c90368
    svarade
    Ursprungligen postat av Ola Svensson
    Hej

Får vi använda era upplagda bilder i artregistret?

Lämna en kommentar:

• Ola Svensson
    svarade
    Hej

Får vi använda era upplagda bilder i artregistret?

Lämna en kommentar:

• c90368
    svarade
    Ursprungligen postat av PatrikMalmo
    Mitt ena par Inka. Har blivit ännu grannare sedan fotona togs, och just detta paret har äntligen också fått yngel. agassizii-hannen har tyvärr gått bort, och där blev det inte några yngel heller.

Hilsen,

P
    Inka är fina, tyvärr gjorde min Trifasciata hanne processen kort med dom

Lämna en kommentar:

• Crenicichla
    svarade
    Ursprungligen postat av PatrikMalmo
    Mitt ena par Inka. Har blivit ännu grannare sedan fotona togs, och just detta paret har äntligen också fått yngel. agassizii-hannen har tyvärr gått bort, och där blev det inte några yngel heller.

Hilsen,

P
    Ap. Baenschi är jag sugen på oxå, hur är de?
    Är de mkt kännsliga och svårlekta eller är de hyffsta tåliga men har krav för lyckad lek?

Lämna en kommentar:

• PatrikMalmo
    svarade

Hilsen,

P

Lämna en kommentar:

• Wilhelm
    svarade
    Fina bilder Maths! Mera!

Lämna en kommentar:

• Crenicichla
    svarade
    Sant förvisso, men varför bara slå ett slag för dvärgcikliderna när SA överhuvudtaget är underepresenterat?
    Självklart skall jag inte kapa tråden, men jag tyckte SA förtjänar mer exponering.

Lämna en kommentar:

• c90368
    svarade
    Ursprungligen postat av Crenicichla
    Här har jag gapat om bilder till SA-Bilder tråden och så lägger du upp alla dessa snygga fiskar här ? kom igen vi kan väl köra dem ihop? SA är underepresenterat på forumet över huvudtaget
    Bilder är till för att väcka intresse och diskussion!

Om gäster kommer in hit till dvärgciklider och ser fina bilder så blir de förhoppningsvis intresserade av just dvärgciklider.

Lämna en kommentar:

• Crenicichla
    svarade
    Här har jag gapat om bilder till SA-Bilder tråden och så lägger du upp alla dessa snygga fiskar här ? kom igen vi kan väl köra dem ihop? SA är underepresenterat på forumet över huvudtaget

Lämna en kommentar:

• c90368
    svarade
    Del 3

Lämna en kommentar:

• c90368
    svarade
    Del 2

Lämna en kommentar:

• c90368
    svarade
    Här kommer bilder från min tråd på Zoopet, kommentarer hittar ni tråden

Lite bilder är alltid roligt. Även om de inte är de bästa, men Ap kan minst sagt vara lite svårflörtade. Apistogramma Trifasciata: En väldigt blyg herre som smiter så fort reflexen från kameran kommer. På bilden i röret kan man dock se en antydan till hans magnifika ryggfena som säkert är över tre centimeter när han stilar.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...