If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Snyggt kar och fiskar. Hoppas att det går vägen med rommen. Vilket pH har du. Har hört att det skall vara svårt att få rommen kläckta i för högt pH. Kontrar med en bild på min filamentosahanne.
hittade några gamla bilder i burken inga kanonbilder men ändå.... om du kan använda nåt så varsegod, kan oxå maila dem i större format till dig oxå.
1.Nannacara Adoketa (har förmodligen bytt namn men artregistret funkar inte så...)
2. A. bitaeniata hona med yngel
3. A. Gephyra par
4. Fjärilspar med yngel heter de fortfarande microgeuphagus ramirezi eller har de oxå bytt?
Jag skulle behöva alla bilder jag kan få på sydamerikanska dvärgar (till en introduktionsartikel i CB). Kvaliten behöver inte vara tipp topp, jag kan dra ner dem till liten storlek. Lägg gärna upp här så hör jag av mig via PM.
Och så en påminnelse om att ni kan mejla in bilder som saknas till artregistret på artregister [at] ciklid.se (1000 pixlar).
hittade några gamla bilder i burken inga kanonbilder men ändå.... om du kan använda nåt så varsegod, kan oxå maila dem i större format till dig oxå.
1.Nannacara Adoketa (har förmodligen bytt namn men artregistret funkar inte så...)
2. A. bitaeniata hona med yngel
3. A. Gephyra par
4. Fjärilspar med yngel heter de fortfarande microgeuphagus ramirezi eller har de oxå bytt?
Jag skulle behöva alla bilder jag kan få på sydamerikanska dvärgar (till en introduktionsartikel i CB). Kvaliten behöver inte vara tipp topp, jag kan dra ner dem till liten storlek. Lägg gärna upp här så hör jag av mig via PM.
Och så en påminnelse om att ni kan mejla in bilder som saknas till artregistret på artregister [at] ciklid.se (1000 pixlar).
Tyvärr kan jag inte bidra med några nya eftersom kontakten mellan kameran och datorn inte fungerar, men hoppas någon av mina äldre bilder duger.
1. A. sp. eunotus "red tail" hona
2. A. sp. eunotus "red tail" hane (hona i bakgrunden)
3. A. panduro hane
De två senare bilderna tor jag ser bättre ut om man minskar på storleken.
Mvh Niklas
Lämna en kommentar: