Projekt 720l Tanganyika

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    #16
    Sådärja en väldigt enkel skiss

    Kommentar

    • Gäst

      #17
      Ursprungligen postat av joe
      Snyggt verkar det - blir spännande att se lite mer...Även om jag själv inte är för snabb med bilder så vill jag gärna se mer från detta - inte minst lite bakom bakgrunden på den lösningen. Mina bilder kommer också i en annan tråd...projekt 310. Lycka till!!
      tackar. vad vill du se mer av?

      Kommentar

      • joe
        Användare
        • juni 2006
        • 1451

        #18
        Ursprungligen postat av Krille J-son
        tackar. vad vill du se mer av?
        Njae, bara det att jag precis kom upp från källaren där jag provade lite olika varianter att få ner pumpen i det som ska vara filter"ficka" bakom min hemmagjorda bakgrund...kanske jag ändå gör så att jag gör en tunn vägg och klipper småbitar eller...får sova på saken. Men nån översiktsbild av baksidan är väl det jag menade.

        Du ligger lite före - jobbat snabbt när du väl satte av - men nu ska jag också banne ta mig få igång karet innan Trettonhelgen.
        MVH - joe

        Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

        Kommentar

        • Gäst

          #19
          Ursprungligen postat av joe
          Njae, bara det att jag precis kom upp från källaren där jag provade lite olika varianter att få ner pumpen i det som ska vara filter"ficka" bakom min hemmagjorda bakgrund...kanske jag ändå gör så att jag gör en tunn vägg och klipper småbitar eller...får sova på saken. Men nån översiktsbild av baksidan är väl det jag menade.

          Du ligger lite före - jobbat snabbt när du väl satte av - men nu ska jag också banne ta mig få igång karet innan Trettonhelgen.
          ok. hadde inte så mycket just nu ska se om jag kan fixa några fler men här är två till

          Kommentar

          • deelay
            Användare
            • september 2002
            • 5394

            #20
            Hehe jag tycker synd om dig den dagen det blir dags att städa filtret =) Men det är effektivt.
            http://www.aquariumstockholm.se/

            Kommentar

            • Gäst

              #21
              Ursprungligen postat av deelay
              Hehe jag tycker synd om dig den dagen det blir dags att städa filtret =) Men det är effektivt.
              det var redan monterat på det viset när jag köpte karet, vi får se hur länge det går!
              Den dagen den sorgen

              Kommentar

              • Richardi
                Användare
                • april 2007
                • 84

                #22
                Gött projekt! Tänkte bara höra vad det är för bänk du har till? Riktigt snygg... lycka till med nya baljan

                Kommentar

                • Gäst

                  #23
                  Ursprungligen postat av Richardi
                  Gött projekt! Tänkte bara höra vad det är för bänk du har till? Riktigt snygg... lycka till med nya baljan
                  Vet inte vad det är för märke tror de hör ihop, jag köpte dem iallafall tillsammans

                  Kommentar

                  • Johan F
                    Användare
                    • mars 2006
                    • 2439

                    #24
                    Ser mycket bra ut! Ser fram emot bilder på dom 48 st moliro red.
                    3000 liter med Tropheus
                    http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
                    Tropheus sp. black Ikola
                    Tropheus sp. black Caramba
                    Tropheus red bishop Caramba
                    Tropheus Moorii Kambwimba
                    Tropheus Moorii Kapampa
                    Tropheus Duboisi Maswa

                    Kommentar

                    • joe
                      Användare
                      • juni 2006
                      • 1451

                      #25
                      Ursprungligen postat av Krille J-son
                      ok. hadde inte så mycket just nu ska se om jag kan fixa några fler men här är två till
                      Tackar - det räcker bra. Jag måste ju ändå hitta en egen lösning under dagen. Men snacket/din länk i gårkväll gjorde att jag fick en idé som jag tror är genomförbar och ska prova senare. Återkommer i 310 tråden om den funkade. Kör hårt!
                      MVH - joe

                      Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!

                      Kommentar

                      • Gäst

                        #26
                        Ursprungligen postat av joe
                        Tackar - det räcker bra. Jag måste ju ändå hitta en egen lösning under dagen. Men snacket/din länk i gårkväll gjorde att jag fick en idé som jag tror är genomförbar och ska prova senare. Återkommer i 310 tråden om den funkade. Kör hårt!
                        ok, jajjamen då håller man på och fyller, återkommer med bilder ikväll.

                        Kommentar

                        • Falköping Andreas
                          Användare
                          • februari 2006
                          • 1214

                          #27
                          Roligt! Jag kan tänka mig du är full av iver att få igång det
                          http://www.skovdeaf.se/

                          Kommentar

                          • sewe66

                            #28
                            Här kommer några halvtaskiga bilder på Krilles firrar som har gått i en diskuskub hos mej ett par månader, dom längtar efter sin nya balja.








                            Kanske inte dom bästa bilderna men i alla fall

                            Kommentar

                            • Gäst

                              #29
                              Ursprungligen postat av Falköping Andreas
                              Roligt! Jag kan tänka mig du är full av iver att få igång det
                              jo de kan du tro, har gått å sneglat på karet sen tidigt i höstas. Men har inte vågat köra igång det pga att rummet under var för fullt med grejor, kände att jag var tvungen att sätta upp ett par stöttor där, men nu så äntligen är det fixat.

                              Kommentar

                              • sewe66

                                #30
                                Här kommer en lite bättre bild.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...