Fredagstråd 2006

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kalle-Maja
    Användare
    • december 2004
    • 1324

    #31
    Ursprungligen postat av PeBe
    guldfisk, Silverhaj
    Låter lite som poesi, svårt att utveckla dock då det tyvärr inte finns något som rimmar på silver. Sant.

    Kommentar

    • deathdealer
      Användare
      • augusti 2004
      • 1639

      #32
      Per; Belgarna är grymma på öl, ska till Stockholm den 2 dec och dricka öl på Belgobaren...300 sorters Belgisk öl!!!

      Tony: Youngs gör en öl som slår den du snackar om med hästlängder - Double Chocolate, om du gillar stout, och guiness....men deras special Brev som Ale är lysande....


      DD - ESB & D Chokolate hela fredagen!
      "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
      "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

      Kommentar

      • Per B
        Användare
        • september 2005
        • 1250

        #33
        Nu är det visserligen lördag Deathdealer ,men jag blev lite avis så jag måste fråga vilken belgisk krog du menar och föredrar? Min favorit ligger på Vasagatan men det lär finnas en belgisk pub (med samma ägare) i trakterna av Drottninggatan också. På Vasagatan får man provsmaka öl innan man bestämmer sig. Nästan varje öl har sitt speciella glas och de sköljer av glaset med vatten innan de tappar i ölet så att det blir ett vackert skum. Professionellt!

        Jag var på en Belgo Bar i London i somras och käkade en härlig köttbit (jag gillar inte musslor) och drack Chimay. Mums! Men den dagen blev jag tvungen att sova middag...
        mvh Per

        Tanganyika och Västafrika i burkarna

        Kommentar

        • Wilhelm
          Användare
          • april 2002
          • 9122

          #34
          Har fredagstråden dött? Eller skriver jag i fel tråd då det inte längre är fredag?
          Sitter o tvingar i mig en lagom sval Carlsberg.
          mvh Wilhelm

          "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


          www.linkopings-akvarieforening.net/
          Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
          www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

          Kommentar

          Arbetssätt...