Foton:Vad är tillåtet??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #16
    Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
    Psssst! Kan skvallra om att Kjell är i tagen att starta upp ett kar med bottenfilter *fniss*
    Inte lätt att ha hemligheter längre när man är så populär bland tjejerna att de smyger runt hemma och kollar i alla skrymslen och vrår där man har gömt sina hemligheter

    Kommentar

    • calle-hallabro
      Användare
      • July 2005
      • 303

      #17
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Inte lätt att ha hemligheter längre när man är så populär bland tjejerna att de smyger runt hemma och kollar i alla skrymslen och vrår där man har gömt sina hemligheter
      Varför har du gömt dina bottenfilter?
      Eller är det bara ett knep i din förförelse taktik för att locka hem "nyfikna"?

      Bottenfilter ÄR bra, under rätt förutsättningar.

      //Calle
      **********
      En Mal idiot!
      www.goc.se

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

        #18
        Ursprungligen postat av calle-hallabro
        Bottenfilter ÄR bra, under rätt förutsättningar.

        //Calle
        Att man inte har fisk i akvariet - ja

        Men nu är det kanske dags att lämna detta sidospår och återgå till ämnet för tråden

        Kommentar

        • Mikael Oster
          NCS Medlem
          • June 2006
          • 36

          #19
          kom precis från landvetter där jag hämtade mina föräldrar sent denna natt. Kollade in detta forum(har jobbat non-stop sedan mitt senaste inlägg+ resa till Tyskland in emellan). Ska kolla upp sajterna om vad som är tillåtet efter helgen, jobbar non-stop till sön kväll, men som Kjell sade, -det verkar ha blivit ett sidospår. Låt oss, om vi orkar?, gå tillbaka till ämnet.

          Mikael

          Kommentar

          • Micke
            Användare
            • April 2002
            • 9579

            #20
            På tal om diskussionen här måste jag tipsa om Kobra om Fotografi som kan ses i repris nu på söndag eller på svt.se: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...320&from=tabla
            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

            Kommentar

            • ZakatH
              Användare
              • April 2004
              • 313

              #21
              Jag personligen har svårt för bilder där det tydligt syns att dom är redigerade. Tycker att det skall se naturligt ut, framförallt när det gäller landskapsfoton, porträtt osv osv..
              Sedan finns det ju såklart tillfällen då man eftersträvar något helt annat med bilden, nån speciell effekt eller så.. Det är rätt svårt att sätta ord på då det är så förbannat luddigt..

              Öster, tror jag får kika förbi dig någon gång, har ju rätt nära då jag bor på Resö.. har säkert träffat dig någon gång för 10+ år sedan. (Bodde i lägenheten P & N med fam. bodde i efter dom flyttat till fastlandet). Har hört om någon i Tanum som odlar, även om lokalen, men aldrig vetat vem det var förräns du dök upp här.
              Senast redigerad av ZakatH; 26 October 2006, 22:40.

              Kommentar

              Arbetssätt...