Apistogrammatråden

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Jgunners
    svarade
    Min Staecki-hane har dött så jag införskaffade ett A. Wilhelmi par istället. Här kommer en bild på hanen. Ganska tuff Apisto.
    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Ursprungligen postat av matt.is
    5,5 - Då lär de nog inte börja leka hos mig iaf
    Lek blir det, men rommen möglar.

    Lämna en kommentar:


  • matt.is
    svarade
    5,5 - Då lär de nog inte börja leka hos mig iaf

    Lämna en kommentar:


  • ScreamingBroccoli
    svarade
    Ursprungligen postat av matt.is
    Blev inga trådfensapistogramm, men väl en trio av såna här

    http://www.ciklid.org/artregister/ar...art.php?ID=381
    Planerar att skaffa en grupp av dom inom kort. Så du får gärna dela med dig av dina erfarenheter. Har läst att de vill ha PH runt ~5,5 för lyckad lek.

    Lämna en kommentar:


  • matt.is
    svarade
    Blev inga trådfensapistogramm, men väl en trio av såna här

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Hahaha

    Lämna en kommentar:


  • kaj.p
    svarade
    Ursprungligen postat av Erik Åhlander
    Sist jag frågade trodde du inte att du hade odlat Apistogramma iniridae . Hur är det nu? Själv fick jag rom men inga yngel för några år sedan. Kanske nytt försök till våren...
    ¨Erik nu när jag ser dessa så är jag mycket osäker på om det var samma art jag hade innan o där hade jag ingen bekräftad lek.
    Ursprungligen postat av DaRe
    Marlboro, va faen e de?
    Reklam så klart nä skämt o sidor en liten tanke vurpa det skall vara Marabo ,,,,,,,,,,,,,,,,, Hmm nu blev det reklam igen

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Ursprungligen postat av kaj.p
    Rätt enkla tycker jag fungerar bra i vanligt kranvatten. Jag har noll flöde enbart svampfilter och mycket gömställen för de små och fin sand. Vidare håller jag alltid mina apistogrammor i grupper aldrig i par.Här en Eunotus honna med smått Och här en vildfångad A taeniata cf "Marlboro"
    Marlboro, va faen e de?

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Ursprungligen postat av matt.is
    Hej, Ja filmen är fin, Såg att den ligger på artbeskrivningen


    Dock är det inte min film, utan det var bara en som jag hittade när jag sökte.

    Nu står det
    Film av Mattias Vikman

    och det stämmer ju inte riktigt
    Aha. Missförstånd. Jag fixar

    Lämna en kommentar:


  • matt.is
    svarade
    Hej, Ja filmen är fin, Såg att den ligger på artbeskrivningen


    Dock är det inte min film, utan det var bara en som jag hittade när jag sökte.

    Nu står det
    Film av Mattias Vikman

    och det stämmer ju inte riktigt

    Lämna en kommentar:


  • fart66
    svarade
    Fine filmer matt.is og kaj.p

    Jeg har lenge hatt lyst på Apistogramma iniridae , jeg må få satt opp et akvarium til


    RHD

    Lämna en kommentar:


  • Erik Åhlander
    svarade
    Sist jag frågade trodde du inte att du hade odlat Apistogramma iniridae . Hur är det nu? Själv fick jag rom men inga yngel för några år sedan. Kanske nytt försök till våren...

    Lämna en kommentar:


  • kaj.p
    svarade
    Här är en kull F1 Apistogramma pebas

    Lämna en kommentar:


  • kaj.p
    svarade
    Rätt enkla tycker jag fungerar bra i vanligt kranvatten. Jag har noll flöde enbart svampfilter och mycket gömställen för de små och fin sand. Vidare håller jag alltid mina apistogrammor i grupper aldrig i par.Här en Eunotus honna med smått Och här en vildfångad A taeniata cf "Marlboro"

    Lämna en kommentar:


  • matt.is
    svarade
    Ursprungligen postat av kaj.p
    Bara o hämta Pia jag har ett gäng.
    Kaj, hur är dom att hålla? Nåt speciellt med fisken, känslig, tålig, lättlekt etc?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...