Resa till västkusten

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Per B
    Användare
    • september 2005
    • 1250

    #16
    Vad roligt att det händer lite i föreningen. Jag har funderat på att bli medlem. Kanske dags att göra slag i saken?
    mvh Per

    Tanganyika och Västafrika i burkarna

    Kommentar

    • Bright_Blue
      NCS Medlem
      • juni 2004
      • 1582

      #17
      Ja du är välkommen Per, vi håller ju till på Stallgärdsgatan kl 6 måndagar så då är det bara att titta in. Vi var 6 st på resan nu och det vore ju kul om vi kunde bli iaf 7-8st nästa gång(kanske blir till hösten ev. Norrköping?).

      Mvh/ BB

      Kommentar

      • Pimme
        Användare
        • mars 2006
        • 25

        #18
        Ursprungligen postat av Bright_Blue
        Ja du är välkommen Per, vi håller ju till på Stallgärdsgatan kl 6 måndagar så då är det bara att titta in. Vi var 6 st på resan nu och det vore ju kul om vi kunde bli iaf 7-8st nästa gång(kanske blir till hösten ev. Norrköping?).

        Mvh/ BB
        Vi behöver absolut lite nytt blod i föreningen och det skadar ju inte om gillar ciklider mer än svärdbärare.

        Kommentar

        • Banderad
          Användare
          • februari 2006
          • 3479

          #19
          Jo, jag vet. Jag var medlem när du var junior Joel. Det var jag som delade lokal med Rolf innan... Det lite tragiska är att samma destruktiva krafter fanns nere på föreningen när jag själv var junior där för sådär 15-16 år sedan...

          Kommentar

          • Bright_Blue
            NCS Medlem
            • juni 2004
            • 1582

            #20
            Ja men snart slår väl de gamla dinosaurierna av på kraften och då kan vi få lite mer inflytande. Jag vet inte riktigt om jag minns dig Joacim men hur länge sen var det du var med? Jag har varit med i KAF sen 95 men på ngt sätt har jag blivit kvar.

            Kommentar

            • Banderad
              Användare
              • februari 2006
              • 3479

              #21
              Det var väl 4-5 år sedan. Jag tröttnade dock på de gamla krafterna, så när vi skaffade lokalen la jag ner verksamheten på KAF. Jag gjorde min comeback samma veckomöte som Kim återvände till föreningen. Kommer dock inte ihåg exakt vilket år det var.

              Kommentar

              • Bright_Blue
                NCS Medlem
                • juni 2004
                • 1582

                #22
                Jag har bara vaga minnen från den tiden bara Men det vore kul om vi (KAF)kunde fixa ihop en resa eller ngt med er.

                Kommentar

                • Banderad
                  Användare
                  • februari 2006
                  • 3479

                  #23
                  Jo, vi få ta och styra upp det någon gång framöver. Om ni KAF:are är intresserade av att komma och besöka Karlskrona akvarieförening går det säkert att ordna också.

                  /Jocke

                  Kommentar

                  • Bright_Blue
                    NCS Medlem
                    • juni 2004
                    • 1582

                    #24
                    Ja vissa av oss vill nog men dinosaurerna vet man inte med, jag kan fråga. Köpt nigripinis än Jocke?

                    Kommentar

                    • Banderad
                      Användare
                      • februari 2006
                      • 3479

                      #25
                      Nä, ska till Götet under påskveckan. Jag hoppas Nol har öppet då.... Snart får jag hem 4 nya kar också (50-110 liter). Så det börjar ta sig på akvariefronten igen.

                      /Jocke

                      Kommentar

                      Arbetssätt...