Ursprungligen postat av H2O
Import från Jeff Rabbs
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av H2OJag tar reda på när Jeff är tillbaka från semestern och så sparar jag de önskemål som jag fått in.
När han kommit tillbaka från semestern och vi har den nya lagerlistan kör vi en ny runda.]
Mvh AlexKommentar
-
-
Ursprungligen postat av TahadhaliJag är dock en av dem som föredrar leverans till Arlanda ;o)Mvh AlexKommentar
-
Jag föredrar till Landvetter... Om det nu spelar någon roll..Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiJag föredrar till Landvetter... Om det nu spelar någon roll..Kommentar
-
-
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenmm..undrar hur de går. om de nu blir någe.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Robin2 dagar kvar tills han kommer hem!!
räknade lite fel då, jinnis, men de var nästan. bara för du har massa kar nu som du kan fyllaKommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenräknade lite fel då, jinnis, men de var nästan. bara för du har massa kar nu som du kan fylla
Hur går de med festaeparet nu då Johan?Kommentar
-
jodå bättre en väntat. de är rätt avaktande,guldsömmen bossar just nu. o sen kommer festarna , metae är inte dirket så tuffa just nu. får se hur det blir när de leker nästa ggr.Kommentar
-
Nu är de nya lagerlistorna färdiga samt Jeff är tillbaka
Nu är det äntligen dax
Kolla igenom listorna, bestäm vad ni önskar så fixar vi ut en prislista.
Tidsmässigt har jag tänkt följande, önskelista sista dagen onsdag
Torsdag ligger filen med priser ute
beställning på fredag och betalning samma dag.
Jag tar kontakt med Jeff igen och kollar flyg från Usa som helst landar fredag em.
Frågar samtidigt om han har nåt på g som kan komma med på nästa veckas lista.
Ett litet problem bara (dock ett trevligt för mig) jag skall väldigt snart bli farsa och kan genom detta lätt försvinna till BB.
nike69 har erbjudit sig att assistera mig om detta infaller.
Så alla mail som går till mig skall även skickas en kopia till nike69. Ang pengarna så har min syster tillgång till alla mina konton och fixar betalningen till Jeff.
Detta är bara för säkerhet skull, troligtvis hinner importen bli klar innan jag får yngel.Magister Mundi sum!Kommentar
Kommentar