CA-bilder del 6

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • danne0301
    Användare
    • mars 2010
    • 70

    Ursprungligen postat av Cronan
    Parachromis motanaguense ska se om jag inte kan ta en bild på honan i kväll. Köpte paret för någon vecka sen och mitt intryck av det här paret iaf är att dom är betydligt snällare än jaggorna. Men det finns säkert dom som tycker tvärtom. Klart dom flesta ciklider är nog snällare än min Jaguar hane.
    Tack Hon var riktigt tjusig!
    540, 222, 54, 54

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      Passar på att lägga upp ett par bilder på en av mina H Carpintis "Rio Escondido"
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • RobinH
        Användare
        • augusti 2008
        • 2150

        Ursprungligen postat av DRE
        Passar på att lägga upp ett par bilder på en av mina H Carpintis "Rio Escondido"
        Kul du har fått tag i en sådan juvel..
        CA

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • september 2009
          • 22831

          Jag har 3 ungdjur varav en lite xtra stor och kaxig. Riktigt snygga
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          • Cronan
            Användare
            • juli 2008
            • 907

            Ursprungligen postat av Beast
            Släpp ihop dom med Jaggorna Vad går dom med nu? Dom brydde sig aldrig om mindre fisk som dom inte såg som nått hot, förutom om dom var små som mat då Dennna hane avlivade en jaggahane som var ungefär i samma storlek Och det gick snabbt, han slet dessutom av hela underkäken på en Doviihane som var runt 25 cm och alldeles för kaxig, det hann jag heller inte hindra
            Trodde inte dom var så jäkliga har verkat så snälla här hema går iof själva men lekte för c.à en vecka sen och ville inte bita händerna av mig vilket är fallet med jaggorna när dom har lekt. Hade en tanke att släppa ihop dem mina citrinelum men nu hoppar jag det och så får dom gå själva.

            Kommentar

            • Cronan
              Användare
              • juli 2008
              • 907

              Ursprungligen postat av DRE
              Jag har 3 ungdjur varav en lite xtra stor och kaxig. Riktigt snygga
              Jäkligt fina helt klart en CA-Ciklid till jag hade kunnat tänka mig synd att man inte har plats till allt man vill ha. Vissa skulle säga tur men dom har fel

              Kommentar

              • jemtlänningen
                Användare
                • maj 2009
                • 113

                Ursprungligen postat av DRE
                Passar på att lägga upp ett par bilder på en av mina H Carpintis "Rio Escondido"
                Riktigt snygga var rädd om dom.jag har fått igång mitt akvarie nu.har texas och Dovii i det karet kommer bilder snart men det är mjölkit har bara varit igång en vecka nu.

                Kommentar

                • RobinH
                  Användare
                  • augusti 2008
                  • 2150

                  Stänger tråden och börjar på CA-bilder del 7 http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?p=822938
                  CA

                  Kommentar

                  Arbetssätt...