Film: Ilsken Midas-ciklid

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lundensis
    Användare
    • mars 2004
    • 2262

    #31
    citat:Anli: Visst förtjänar våra centralare hype. Ju fler som intresserar sig för dem desto fler arter lär handlarna ta in, vilket skulle betyda nya spännande artet i mina akvarier! Och DET är roligt. Som det är nu är det lite för svårt att hitta de arter man är intresserad av. Fast å andra sidan finns det en tjusning i det också, att man t ex blir skitglad när man får se ett fullvuxet Labiatumpar, för det har man aldrig sett förr. Å tänk om man kunde hitta Friedrichsthalii...
    Simontorp har fått trimaculatum, bocourti, calobrensis, tetracanthus, VF festae, lentiginosus, panamensis under hösten som varit.

    Kommentar

    • henrikrock
      Användare
      • november 2003
      • 97

      #32
      [quote][/Simontorp har fått trimaculatum, bocourti, calobrensis, tetracanthus, VF festae, lentiginosus, panamensis under hösten som varit]

      Se där! Det börjar kanske hända saker på CA-fronten. Calobrensis och Lentiginosus har jag inte ens hört talas om förr. Spännande!

      Kommentar

      • henrikrock
        Användare
        • november 2003
        • 97

        #33
        Oj vad dålig jag var på att lägga in citat. Hur gör man för att få det så där snyggt?[]

        Kommentar

        • Lundensis
          Användare
          • mars 2004
          • 2262

          #34
          citat:Oj vad dålig jag var på att lägga in citat. Hur gör man för att få det så där snyggt?
          När du klickar på ikonen för citat kommer följande upp på skärmen:
          citat:
          . Sätt markören emellen dessa två hakparenteser och kopiera in citatet.

          Kommentar

          • VF
            Användare
            • oktober 2003
            • 99

            #35
            Jag var hemma hos Anli igår och Midasen var det coolaste jag sett på länge.Super agressiv jag satt med ryggen mot hans akvarium det var nästan så att man kände hur gärna han ville bita mig i örat.
            Bara att gratulera till fina fiskar och akvarium.
            VF// Mats

            Kommentar

            • anli
              Användare
              • mars 2003
              • 3740

              #36
              citat:Ursprungligen skickat av VF

              Jag var hemma hos Anli igår och Midasen var det coolaste jag sett på länge.Super agressiv jag satt med ryggen mot hans akvarium det var nästan så att man kände hur gärna han ville bita mig i örat.
              Bara att gratulera till fina fiskar och akvarium.
              ja.. hehe, han gav dig verkligen onda ögat
              Anders L

              Kommentar

              Arbetssätt...