Köpa en akvarieställning..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johanlidman
    Användare
    • februari 2004
    • 118

    Köpa en akvarieställning..

    Hej, jag funderar på att köpa en akvarieställning och jag undrar om priset är vettigt..

    Det är 6st helglas 216liters akvarier komplett med pumpar, lysramper, doppvärmare, grust och div apparatur. Själva akvarieställningen är byggd i trä.
    Killen ska ha 2900kr för detta, är det värt?

    MVH
    Johan
    Över 9kubik vatten i lokalen hittills och ca 25kvm kvar att fylla upp med akvarier
  • deelay
    Användare
    • september 2002
    • 5394

    #2
    Den frågan e ju nått man får ställa sig själv. Min fru tycker inte det e värt det men jag tex tycker det e värt det=) Ett nytt 200L kostar väl iaf runt 900pix så det e ju bara räkna o sen ställning på det.
    http://www.aquariumstockholm.se/

    Kommentar

    • johanlidman
      Användare
      • februari 2004
      • 118

      #3
      Dom är ju ett par år gamla, dom är förborrade i botten men är limmade över med en liten fyrkantig glasskiva.

      Jag funderar på att slå till på ställningen, det finns plats för 3st till akvarier nertill som används nu som förvaringsutrymme.

      MVH
      Johan
      Över 9kubik vatten i lokalen hittills och ca 25kvm kvar att fylla upp med akvarier

      Kommentar

      • Byttorp
        Användare
        • november 2003
        • 1585

        #4
        Det är bara att köpa....
        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
        Ordförande GCG

        Kommentar

        • LadyTiera

          #5
          Jag skulle ha slagit till på en gång....

          *avundsjuk*

          Kommentar

          • johanlidman
            Användare
            • februari 2004
            • 118

            #6
            Jag ska far dit och slår till imorgon bitti, tack för era svar.
            Över 9kubik vatten i lokalen hittills och ca 25kvm kvar att fylla upp med akvarier

            Kommentar

            Arbetssätt...