Medlemsavgift ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Niclas Larsson
    Användare
    • januari 2004
    • 546

    Medlemsavgift ?

    Om man är medlem och vill betala för nästa år ?
    Kommer det ett inbetalningskort.
    Eller betalar man bara in och anger medlemsnr.
    Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!
  • Mikael
    Användare
    • april 2002
    • 347

    #2
    Det går bra att betala in på det sätt du finner bäst. Viktigt är dock namn, adress, att betalningen avser 2005 samt medlemsnummer då sådant finns. Hittills har ca 10 medlemmar betalt in för 2005 så det har börjat rulla på redan.

    Förhoppningsvis kommer ett inbetalningskort med bonuserbjudandet som snart går ut till alla i NCS. Tyvärr har det uppstått en del hinder ivägen för årets bonuserbjudandet som skulle varit ivägskickat för några veckor sedan. Men går det att ordna så kommer som sagt inbetalningskort med erbjudandet på samma sätt som det gjorde förra året.

    /Mikael Mayer
    Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.

    - Lars Falk

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Användare
      • april 2002
      • 4619

      #3
      Oavsett hur man betalar
      GLÖM INTE ANGE MEDLEMSNUMMER OCH NAMN PÅ INBETALNINGEN
      Förra året blev jag gråhårig efter allt jobb med de som inte anget detta och Mikael som har hand om det nu är alldeles för ung för att bli gråhårig redan nu[:0]

      Kommentar

      • H2O
        Användare
        • december 2003
        • 138

        #4
        Jag känner igen problemet från vissa föreningar som jag varit medlem i.
        Dock har jag ett tips på hur man kan komma tillrätta med detta på ett lätt sätt.
        Så här gör vi, medlem nummer ett betalar 205.01 kr, nummer två betalar 205.02 kr.
        Detta fungerar dock bara om man betalar via internetbank eller liknande, men om man inte gör det så använder man det vanliga inbetalningkortet och då är problemet löst ändå.

        Bara en tanke och dessutom får ncs in en massa extra ören samt slipper betala Mikaels hårfärgning
        Magister Mundi sum!

        Kommentar

        • fredrikr
          Användare
          • oktober 2002
          • 985

          #5
          Kan man istället för att bara visa ett postgironummer på nätet istället ha ett formulär där man fyller i sina uppgifter och då får ut ett OCR-nummer att skriva på inbetalningen? Detta OCR-nummer finns då även lagrat i en databas hos NCS tillsammans med namn, adress, telefonnr och eventuellt existerande medlemsnummer.
          Fred rik Rams berg, Stockholm. Moderator för Köp och Sälj-avdelningen.  <font color="red">2005-06-05:</font id="red">
          http://www.stockholmsciklidklubb.com   http://akvarium.ramsberg.net     <font color="red">Nya bilder!</font id="red">

          Kommentar

          Arbetssätt...