Ciklidbladet 2003 ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Niclas Larsson
    Användare
    • januari 2004
    • 546

    Ciklidbladet 2003 ?

    har samlat styrka (och ekonomi) ett tag för att beställa en rejäl hög med gamla nummer av ciklidbladet då fick jag se att det inte finns några från 2003 [V] Kommer det in nya ? tidplan ?
    Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • april 2002
    • 4619

    #2
    Om en årgång är slut så är den - inget att göra åt det.

    Jag ser visserligen att det i infon står

    "Årgång 02 och 03 kostar 100 kr/årgång. OBS! För tillfället går det inte att köpa årgång 03. Styrelsen återkommer med info när möjlighet finns igen OBS!"

    Men detta tycker jag låter märkligt för visst så skall årgång 2003 finnas tillgänglig. Dock hörde jag att ett antal ex av ett av numren hade "försvunnit" men det spårades väl för ganska länge sen.

    Men det är Mikael/Anette Mayer som håller i detta så de kan säkert svara bättre. För tillfället lär de dock vara minst sagt upptagna med att organisera ta emot/etikettera etc. etc. nästa nummer av Ciklidbladet samt kalendern så du får nog ge dig till tåls lite, tills det lugnat ner sig lite.


    Kommentar

    • Niclas Larsson
      Användare
      • januari 2004
      • 546

      #3
      Ja tålamod har jag, det var lite med tanke på infon "att styrelsen återkommer med info när möjlighet finns igen" jag undrade
      Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!

      Kommentar

      • Ola Svensson
        Användare
        • april 2002
        • 14633

        #4
        Ett nummer är på villovägar, men kartongerna borde finnas någonstans. När dessa dyker upp så kommer de att säljas och om de inte dyker upp så får det bli en stympad årgång. Ungefär så förstos jag Mikael i ett annat inlägg. Om de dykt upp som Kjell skriver så handlar det kanske om att texten inte ändrats än.
        Med vänliga hälsningar

        Ola

        Kommentar

        • Niclas Larsson
          Användare
          • januari 2004
          • 546

          #5
          Finns det någon man kan lägga ett amil till och fråga ?
          Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Användare
            • april 2002
            • 4619

            #6
            citat: Finns det någon man kan lägga ett amil till och fråga ?
            Det är Anette/Mikael som har hand om detta som jag skrev ovan, men som jag också skrev så lär de prioritera lite annat just nu. Så du får ge dig till tåls lite grand ytterligare.

            Kommentar

            • Niclas Larsson
              Användare
              • januari 2004
              • 546

              #7
              Tack Kjell.
              Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!

              Kommentar

              Arbetssätt...