Ny avdelning på NCS-forum!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jarinen
    Användare
    • april 2003
    • 1888

    Apropå foto , blir det en fototävling i år igen? I så fall när?

    Mvh Jari

    Kommentar

    • imported_n/a
      Användare
      • november 2004
      • 572

      Tycker nog att det blir lite klubben för inbördes beundran!Out there!
      Finns det säkert tusen åter tusen som är värre(ni är säkert så duktiga inget snack om det),Men det finns alltid nån som är värre,samtigt som denne skulle va nyfiken på ett medlemsskap!Öppenheten vinner i längden!!

      Kommentar

      • Joakim Draktoft
        NCS Medlem
        • april 2002
        • 7334

        Torsten: Det är helt korrekt tolkat. Ingen kommer i framtiden att behöva ange lösnord för Foto. För de som är medlemmar (anges i profilen) kommer foto-avdelningen att fungera som vilken avdelningen som helst.

        För icke-medlemmar finns möjlighet att läsa alla inlägg på foto, samt att på övriga avdelningar fortsätta att ha full tillgång att skriva och läsa.

        Foto-avdelningen kommer att fungera på detta sätt fram tills årsskiftet 1/1-05, då utvärdering skall se. Om det sedan förblir enligt samma modell återstår att se.

        Jarinen: Ja, det kommer att bli en fototävling under kommande år, mer info om detta i nästa CB nummer 4. Kan redan nu hita om att det blir en tävling som pågår hela året, uppdelat i resultat per månad.

        Joakim Draktoft
        f.d Webmaster Ciklid.se
        ____________________________________________

        Kommentar

        • wenger
          Användare
          • februari 2003
          • 233

          Blev ju en bra lösning på detta ändå nu är jag inte lika butter längre *sorry*. Är bara allergisk mot låsta saker. Tänkte faktiskt gå med i en akvarieklubb här där man bor men när dom hade en låst avdelning så blev det inte av. Jag tappar intresset totalt då och går därifrån och tror inte jag är den enda som gör så. OBS tror vet ej. Iofs så bidrar man ju inte med annat än att familjen är medlemmar och läser mest här men är ju helt klart den bästa akvariesidan. Så måste ju ge lite beröm oxå. Mycket bra jobb med sidan.

          Kommentar

          • Gimpan
            Användare
            • augusti 2003
            • 183

            Nu har jag läst alla 130 nånting inlägg i denna tråd och vad jag frågar mig nu är:

            1 Känner jag mig så speciell för att jag kommer in på fotoavdelningen??

            -Nej, gör du? Varför stänga en sak...allt eller inget tycker jag!

            2 Varför har ciklid.se blivit ett tjafs, trams och tjäbbelforum??

            -Om jag skriver nått som jag sedan får ett oseriöst svar på eller dum kommentar, varför då agera precis som knäppgöken själv och kasta ur mig nått lika dumt? Klarar jag inte att bara strunta i vederbörande, i det inlägget och framöver? Skulle det då i sånt fall inte sluta med att alla knäppgökar försvann...ja menar vad är det för kul å irritera om ingen reagerar och fråga om man inte får svar?? Snälla ändra tebax!

            Det var bättre förr!! *hehe* (första gången)
            JimmY CasH

            En "Viktoria" tack!

            Kommentar

            • fiend
              Användare
              • september 2003
              • 272

              Ojojoj, vilken tråd.
              Läste igenom denna tråd för att veta varför sjuttons gubbar det efterfrågades lösenord då jag klickade på vissa trådar på framsidan.
              Nu vet jag iaf varför.

              Efter att ha läst igenom trådan så kan jag sammanfatta med att jag håller med Defdac i mycket av det han säger. Sen är det också sorgligt att det blir en del personliga påhopp och att det bits ifrån lite till höger och vänster.

              För mig så är en moderator en som sköter ett forum och ser till att det ser bra ut där; tar bort oönskade inlägg, flyttar inlägg och håller uppe ordningen. (som en polis)
              Personer som har mycket kunskap (som Defdac om växter och Ralph om foto) är inte automatiskt några moderatorer i mina ögon, utan snarare gurus

              Enligt mig så ska inte forumet stänga ute folk, utan snarare begränsa det så att enbart NCS-medlemmar kan posta bilder.
              Vanliga registrerade medlemmar ska fortfarande kunna läsa inlägg och skriva kommentarer till bilder etc.

              Till de som klagar på anonymitet, skriv in så de måste ha en väl fungerande email då man registrerar sig på ciklid.se, samt gör en kontroll på personnummret (dvs, spara de första siffrorna och kolla bara mot de sista 4 så de stämmer).
              Då är ingen här anonym längre. Inte för admins eller de med åtkomst till databasen iaf.
              Sen om nån skriver ett inlägg som "Peter Johansson" eller "Masduiu" spelar mindre roll för mig.

              Tack för min åsikt.

              Mvh Fredrik - Ej medlem i NCS
              http://www.fiend.nu - min egen sida
              http://www.umea.akvarieforening.se - Umeå akvarieförening

              Kommentar

              Arbetssätt...