Nyheter från akvaristiken i Estland!

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • oktober 2004
    • 531

    Nyheter från akvaristiken i Estland!

    Ciklid på er alla!
    Jag har nyss kommit från Tallinn, jag var där ock tittade på en välsorterad akvariebutik,dom hade ett stirt utbud på Eheimfilter både innerfilter ock ytterfilter.Dessutom en massa diskus fråm Singapor,men?! vilket pris för en diskus som inte är mycket större än en snusdosa,1.300EESti Krooni,D.V.S.700 kronor per fisk.Dessutom hade dom ett odlingsrum med en massa scalarer i olika akvarier,han som ägde butiken var lite grinig frågade om jag fick se odlingsrummet men det gick inte för sig,han stängde dörren såg jag hann bara att se scalarerna.Butiken var mycket fint inredd, en massa små akvarier i en massa trevliga former,tetras produkter fanns det massor av.När man kom in möttes man av ett stort 900 liters saltvattens akvarium.Diskusarna gick i ett akvarium med en stor Back to Natures inspirerad bakgrund. Jag ska försöka att få kontakt med någon förening nästa gång vi åker dit.Eftersom jag har mycket kontakter ock vänner där kan jag hålla utkik för NCSs räkning.Som sagt priserna var lite höga på diskus annars bra priser, lägre än Sverige.MVH Ann-Mari
    bryggan
  • Micke
    Användare
    • april 2002
    • 9579

    #2
    Ämnet är låst eftersom det blir omöjligt att följa med om det startas ett nytt ämne för varje inlägg i diskussionen.
    För ytterliggare inlägg i diskussionen:

    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    Arbetssätt...