En ny jättetrevlig erfarenhet!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Carin

    En ny jättetrevlig erfarenhet!

    I söndags var jag på min första fiskauktion som hölls av Bollmora akvarieförening. Det var en jättetrevlig upplevelse och nu i efterhand kan jag inte förstå att jag inte gjort det tidigare. Förutom alla dessa trevliga männinskor så såldes alla möjliga sorters fiskar och växter till bra priser.

    Då jag köpte ett begagnat akvarium i lördags så var jag där för att sälja 2 som kom med akvariet. Jag åkte dit med 2 fiskar till försäljning och kom hem med tre nya , inte helt ovanligt kan jag tänka mig.

    Vill bara säga till alla de som , precis som jag alltid har gått till zoo-affärer för att handla fisk och växter, åk på auktion! Ni kan göra fynd, lära er otroligt mycket och dessutom är det attans kul!

    /Carin
  • wenger
    Användare
    • februari 2003
    • 233

    #2
    Håller helt med var jättekul och trevligt. Stor eloge till Bollmora akvarieförening. Och lite fynd gjorde man allt. Enda nackdelen var ju att det var så mycket fisk man inte ville ha *s* orkar nog inte se en guppy, black molly eller scalare på bra länge nu för det verkade ju finnas hur många som helst av dom . Men smaken är ju som baken *L* stort tack iaf

    Kommentar

    Arbetssätt...