Vart köper ni snäckskal till snäcklekare?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pierre_N
    Användare
    • mars 2004
    • 772

    Vart köper ni snäckskal till snäcklekare?

    Det var länge sedan jag skrev något här men jag har svårt att hitta svaret genom att googla så jag tänkte att det borde finnas ett gäng här som har koll. Jag har ett gäng snäcklekare och deras snäckskal börjar bli väldigt slitna. Förr köpte jag snäckskal på ica maxi men de har tydligen slutat att sälja det. Vart köper ni snäckskal till era snäcklekare? Jag har Neolamprologus multifasciatus i ett 720l så jag skulle vilja fylla på med ca 30-50st snäckskal.

    Mvh Pierre
  • riktlinjer
    Användare
    • augusti 2013
    • 335

    #2
    Ursprungligen postat av Pierre_N
    Det var länge sedan jag skrev något här men jag har svårt att hitta svaret genom att googla så jag tänkte att det borde finnas ett gäng här som har koll. Jag har ett gäng snäcklekare och deras snäckskal börjar bli väldigt slitna. Förr köpte jag snäckskal på ica maxi men de har tydligen slutat att sälja det. Vart köper ni snäckskal till era snäcklekare? Jag har Neolamprologus multifasciatus i ett 720l så jag skulle vilja fylla på med ca 30-50st snäckskal.

    Mvh Pierre
    Har en blandad kompott jag fått med när jag köpt snäckskalslekare, sedan kompletterad med fler från ica etc. Cirka 100 skal uppskattar jag det till. Kom med ett bud så kanske de är dina

    Kommentar

    • Pierre_N
      Användare
      • mars 2004
      • 772

      #3
      Tyvärr så glömde jag att kolla i den här tråden och har redan köpt nya. Men det gör väl inget att fylla på med lite extra. Vad vill du ha för dem? Är egentligen bara intresserad av de som är i passande storlek till multisar.

      Kommentar

      Arbetssätt...