Tanganyika köpes

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pingu
    Användare
    • februari 2007
    • 57

    Tanganyika köpes

    Söker julidochromis transcriptus eller Gombi samt C. Sumbu Shell. Ungdjur och yngel går också bra.
  • pingu
    Användare
    • februari 2007
    • 57

    #2
    Inga firrar i Stockholmstrakten?

    Kommentar

    • pingu
      Användare
      • februari 2007
      • 57

      #3
      Jullar, snäcklekare eller andra små Tanganyika går bra. Ja även ungdjur och yngel fungerar

      Kommentar

      • orpi
        NCS Medlem
        • februari 2020
        • 40

        #4
        Har sju yngel av Compr. Sumbu Shell på uppväxt, är det intressant? Kan tänka mig att dom kan vara leveransklara om någon månad. Finns i Ljusdal, Hälsingland.
        Senast redigerad av orpi; 14 februari 2022, 16:25.

        Kommentar

        • pingu
          Användare
          • februari 2007
          • 57

          #5
          Ursprungligen postat av orpi
          Har sju yngel av Compr. Sumbu Shell på uppväxt, är det intressant? Kan tänka mig att dom kan vara leveransklara om någon månad. Finns i Ljusdal, Hälsingland.
          Hej,
          Jag är jätteintresserad av c.Sumbu shell och inga problem om det är ungdjur eller yngel. Dock har jag ingen bil (bor på Söder i Stockholm) , men om du har kvar några firrar och skulle ha vägarna förbi Stockholm framöver så möter jag gärna upp dig. Mvh Håkan Strand

          Kommentar

          • pingu
            Användare
            • februari 2007
            • 57

            #6
            Multisar, Brevis och J.Transkriptus är av extra intresse men även andra små Tanganyika.
            Senast redigerad av pingu; 27 november 2022, 17:43.

            Kommentar

            • pingu
              Användare
              • februari 2007
              • 57

              #7
              Har ytterligare ett akvarium nu att fylla med småvuxna Tangayika! Brevis, Hästnosar, Julidochromisar, Compressiceps Sumbu Shell och Multisar av extra intresse!

              Kommentar

              Arbetssätt...