BTN Rocky

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • waros
    Användare
    • februari 2004
    • 172

    BTN Rocky

    Halloj, jag försöker avgöra vilken av BTN tanganyika/rocky som är snyggast. Tanganyika finns det många som har i sina akvarium och således har jag sett många bilder av dem. Men är det någon som har lite bilder på akvarium inredda med Rocky-bakgrunden så hade det varit trevligt att se dem för att få lite inspiration. (ser gärna flera btn tanganyika akvarium också, utöver dem som finns på ciklid.se).
    Mvh
  • Ralph
    Användare
    • maj 2002
    • 736

    #2
    Waros, skicka mig ett mail så skickar jag ett par bilder tillbaka på mitt 375 med Rocky-btn. Själv tycker jag att den är klart snyggare än Malawi då jag tycker den känns mindre "platt".

    Ska lägga ut en bild bland medlemmarnas bilder också men det tar väl nån dag innan den syns.

    Kommentar

    • Ralph
      Användare
      • maj 2002
      • 736

      #3
      Du bör ha fått en bild nu, försöker ladda upp en till medlemsgalleriet också men får bara felmeddelande (samma i både Netscape och Explorer):

      Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e21'

      Multiple-step OLE DB operation generated errors. Check each OLE DB status value, if available. No work was done.

      /medlemsbilder_ladda_upp_spara.asp, line 145

      Kommentar

      • waros
        Användare
        • februari 2004
        • 172

        #4
        Yes såg bilden, det ser riktigt bra ut, väger nästan över mot rocky nu eftersom man även får mer vattenvolym kvar.

        Kommentar

        Arbetssätt...