Ciklidbladet 3/2019. Nytt makalöst nummer har landat i arkivet!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pabbe
    NCS Medlem
    • september 2006
    • 1805

    Ciklidbladet 3/2019. Nytt makalöst nummer har landat i arkivet!

    PANG!!
    Nytt makalöst nummer har landat i arkivet! Ja, det ligger här: https://www.ciklid.org/artikelarkiv/cb_artikel_nummer.php?nr=201903
    Och i pappersformat snart i en låda nära er.
    Men det var ju något mer? Just det, den lilla detaljen om medlemskap. Annars blir det marigt.
    E-medlemskapet ger allt utom papperstidningen, dvs full tillgång till alla hundratals nummer från 1967 i arkivet. Medlemsrabatter, etcetc mm,mm...
    Så gå in på www.ciklid.org/medlem och ge er själva en höstpresent! Där finns all info om olika medlemskap, (Normal, E-medlem, Ungdom, familj)
  • JRB
    NCS Medlem
    • januari 2013
    • 274

    #2

    Jag vill tacka alla för dessa fantastiska ciklidblad som verkligen förgyller tillvaron! Jag har också en liten önskan... Finns det möjlighet att skriva in artikelförfattarens namn på förstasidan av artikeln? det finns säkert en klok tanke bakom att spara denna info till sistasidan men jag som vill veta vem som skrivit börjar alltid att bläddra fram för att kolla och denna procedur av bläddrande fram och tillbaka känns onödig...

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #3
      Jag framför det till Redaktören!
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • ICC
        Användare
        • maj 2006
        • 243

        #4
        Världens bästa tidning, grymt uppskattad.

        Kommentar

        Arbetssätt...