Nominera till Akvariets Oscar (senast 31 jan)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    Nominera till Akvariets Oscar (senast 31 jan)

    Alla som känner till någon som borde vara värd utmärkelsen har möjligheten att nominera. Man behöver inte själv (som tidigare) representera en akvarieförening för att nominera.

    Skicka förslagen till ”erik.ahlander at nrm.se”


    Den som nomineras får (men behöver inte) vara nominerad tidigare men har inte fått utmärkelsen tidigare. Det skall vara en nu levande person som har haft stor betydelse för akvariehobbyn, nu eller tidigare, speciellt i Sverige eller övriga Norden. I övrigt får det vara vem som helst.

    Däremot vill jag ha in en utförlig motivering! Motivering skall sedan tjäna som underlag för den omröstning som sker bland tidigare Oscarianer. (Motiveringen är extra viktig därför att alla Oscarianer – alltså juryn - är inte längre aktiva inom hobbyn). Om det kommer in mer än 10 förslag kommer jag göra en första gallring före omröstning också baserat på motiveringen. Resultatet av omröstningen håller jag sedan hemligt till dess priset skall delas ut (akvariehelgen i Upplands Väsby 29-31 mars).

    Ni får gärna sprida detta via sociala medier och andra lämpliga kanaler!

    Senast 31 januari 2019 vill jag ha in förslagen till ”erik.ahlander at nrm.se” (meddela adressen så utåt, så slipper jag så mycket spam)

    Gott nytt 2019 till er alla!

    Erik Åhlander
    Klicka på bilden för större version

Namn: 
Visningar: 0
Storlek: 11,2 KB
ID: 758199 ​​​​​​​
    Bifogade filer
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Upp

    Nominera på
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    Arbetssätt...