Plocka ur tuggande hona. HUR?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kid
    Användare
    • mars 2004
    • 256

    #16
    Byttorp:
    Mina honor brukar "suga" i sig det vanliga fodret som hon brukar få, typ flingor, pellets och mysis. De äter inte mycket men de behöver maten. Speciellt i slutet på ruvandet kan jag se mat hängande vid munnen på honorna, då de äter men inte vågar öppna munnen för stort för att ta in maten.

    Lycka till!
    /Kid

    Kommentar

    • Bosse.J
      Användare
      • augusti 2003
      • 205

      #17
      Kom hem snabbare än beräknat.
      To night is the night
      Bosse.J

      Kommentar

      • Bosse.J
        Användare
        • augusti 2003
        • 205

        #18
        Fy fan. Halv fyra i morse vaknade jag.. Halv 6 var jag tvungen att sticka till jobbet. Båda honorna simmar glatt kvar i akvariet. Det är fantamej omöjligt att få tag i dom.
        Hur stor är chansen att något litet yngel överlever?
        Bosse.J

        Kommentar

        • Gwendly
          Användare
          • december 2003
          • 374

          #19
          det ar lattare att ta honorna om pa kvallen nar de kanske bara sovit en timma eller sa, da ar de mer "sluggish" an om man forsoker ta dem pa morgonen nar de fatt tillrackligt med somn

          Kommentar

          • Andreas67

            #20
            Lite här och där i akvariet har jag upp-och-nervända krukor som jag slagit ut botten ur.
            De är väldigt populära för fiskarna som gärna tar en titt ner då och då.
            Så när jag ska fånga en fisk så lägger jag håven på botten och en kruka över, sen när rätt fisk kikar ner i krukan så sätter jag handen över och plocka upp hela paketet.

            Kommentar

            • Bosse.J
              Användare
              • augusti 2003
              • 205

              #21
              Jag ska försöka med dom nya tipsen i helgen igen då. Men snart spottar dom nog, så det är bråttom.
              Å så säger dom att Brått inte lönar sig..
              Bosse.J

              Kommentar

              Arbetssätt...