Värsta kapet?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mård
    Användare
    • February 2004
    • 285

    Värsta kapet?

    Köpte en mal idag tror att det är en Baryancistrus sp men inte helt säker. Men med störta sanorlikhet är det en sån iaf den som ser mäst ut som min nyinförskaffade mal, som jag ändast betalade 22 kr för...detta måste väl vara ett jätte kap?
    Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.
  • malawi_voodoo
    Användare
    • July 2002
    • 790

    #2
    helt klart!!! grattis =)
    /Glenn Wouda

    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

    Kommentar

    • lotta
      Användare
      • February 2003
      • 80

      #3
      jag tycker att priset ska vara reducerat när man inte vet vad man köper.
      Men visst är det billigt om du är nöjd. Det är ju det som det handlar om,att man är nöjd med tanke på priset
      När man tror att man kan allt, så slutar man att lära sig!

      Kommentar

      • Daniel Odell
        Användare
        • January 2003
        • 2437

        #4
        Beror lite på vilken Baryancistrus sp. det är... finns en uppsjö baryancistrus.

        jag har två, lda33 å L177, var det en av dem så GRATTIS! då har du kommit ner till 1/20 av normalpris nästan.
        fish r friend

        Kommentar

        • malawi_voodoo
          Användare
          • July 2002
          • 790

          #5
          och även om det bara var en helt vanlig sketen ancistrus så är 22spänn billigt
          /Glenn Wouda

          http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

          Kommentar

          • imported_n/a
            Användare
            • December 2003
            • 54

            #6
            ja, här kostar en vanlig liten ancistrus typ 69:- varför är fiskar så himla dyra? en neontetra tex... aldrig billigare än 15:-

            Kommentar

            • Daniel Odell
              Användare
              • January 2003
              • 2437

              #7
              min katt kostade 5000:- så ja tycker 69:- för en ancistrus är väldigt billigt.
              fish r friend

              Kommentar

              • Mård
                Användare
                • February 2004
                • 285

                #8
                Jag tror att det är en L177 (amazon akvarium) eller möjligen en L85 (zoopet)dom ser typ exakt likadana ut. Zoot jag köpte den på hade nyss beställt in vanliga pleco...men sen skymtade jag något snyggt. Han i affären sa att det bara går vanliga plecko där men jag insisterade sen såg han den också. Dom hade fått med den av misstag med sina vanliga pleckosar, så jag fick den till vanliga priset plus att det var halva priset på all fisk denna vecka.

                ORM: Måste bara till lägga att min katt var gratis. Men kostade dessto mer efteråt med alla skador han har tragit på sig. Brytet ben massa bett efter slagsmål, vi har gjort en del vändor till vet. Men vad gör man inte för djuren
                Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                Kommentar

                • jinnarparen
                  NCS Medlem
                  • April 2002
                  • 2670

                  #9
                  orm: en katt för 5000:-, när man kan få dem för en 5:a. De är precis lika trevliga för det. Våran katt fick vi för just en 5:a, sen har han ju kostat en del i operationer och dylikt för att han inte har vett att hålla sig undan.
                  Åter till CA

                  Det är där jag hör hemma

                  Kommentar

                  • Mård
                    Användare
                    • February 2004
                    • 285

                    #10
                    min katt är det samma sak med....de slogs alldeles utanför vår dörr för bara några timmar sen....
                    Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                    Kommentar

                    • sundelin
                      Användare
                      • October 2003
                      • 234

                      #11
                      Måste väl till en hel del innan man tar katten til vet? Hade en katt när jag var liten som blev biten av en hund, ett stort sår (ca 10x10cm) på ryggen, det tog ju inte länge innan han var helt återställd. Snacka om läk kött!!!
                      Till ämnet: bra köp det där såg en för 250 spänn för ett tag sen

                      Kommentar

                      • Mård
                        Användare
                        • February 2004
                        • 285

                        #12
                        Om man får fortsätta snacka katter så tror jag att det är en helt annan grejj med bet från andra katter. Du vet vi har aldrig sett såren han har fått. Men efter några dagar börjar han må dåligt som om dom har feber, då är det bara åka in och derenera såren.
                        Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                        Kommentar

                        • Mård
                          Användare
                          • February 2004
                          • 285

                          #13
                          Är iaf väldigt nöjd med mitt kap
                          Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                          Kommentar

                          • wenger
                            Användare
                            • February 2003
                            • 233

                            #14
                            Beror ju på var man handlar fiskar oxå. Köpte 20 neontetror idag för 3.90 styck helt överkommligt

                            Kommentar

                            • Bromid
                              Användare
                              • December 2003
                              • 117

                              #15
                              Var ?

                              Kommentar

                              Arbetssätt...