denna var grymt fin

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Johan
    Användare
    • augusti 2002
    • 3029

    denna var grymt fin



    A forum community dedicated to Cichlid Fish owners and enthusiasts. Come join the discussion about breeding, health, behavior, housing, adopting, care, classifieds, and more!


    ^hela tråden.^
  • Daniel Odell
    Användare
    • januari 2003
    • 2437

    #2
    mmm paradise's flowerhorn har gett upphov till mycken beundran de senaste veckorna. "insane trailers" som jag alltid svarar honom när han visar nya bilder på den
    fish r friend

    Kommentar

    • jinnarparen
      NCS Medlem
      • april 2002
      • 2670

      #3
      Ser inte någon större skillnad på den och orm's trimacbild som jag fick igår (orm; den ligger väl på nätet).
      Lite mer rött på sidorna bara.

      Rent fototekniskt finns det ju skillnader , men det är en helt annan sak.
      orm; prova med slutartider på 1/30 s och kör utan blixt. Många bilder blir suddiga men till slut får du någon bra bild.

      Poängen med det hela är att en äkta trimac är precis lika fin som en flowerhorn i det här fallet.

      Obs! Ingen kritik mot dig johan, bara ett konstaterande att CAciklider är mycket fina i orginal också. Kanske finare för att det är orginal, men det är en smaksak som jag låter var och själv en avgöra.
      Åter till CA

      Det är där jag hör hemma

      Kommentar

      • Daniel Odell
        Användare
        • januari 2003
        • 2437

        #4
        Well. paradis FH har dubbla rader blommor, extrema mängder rött på bröstet och galna fenspetsar.

        Nog är det skillnad alltid mot min trimac: http://akvarie.vatt.net/images/unsorted/trimac_fh.jpg

        men visst ser man vart Flowerhorns kommer ifrån när man ser min och Anlis hanar.
        och visst är naturen vacker utan människors inblandning
        fish r friend

        Kommentar

        • jinnarparen
          NCS Medlem
          • april 2002
          • 2670

          #5
          Är de lika stora? har bägge fått vuxenfärgen? Vänta och se!
          Åter till CA

          Det är där jag hör hemma

          Kommentar

          Arbetssätt...