Resa till Inter-Zoomässan i Nurnberg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • olaJ
    Användare
    • augusti 2003
    • 584

    Resa till Inter-Zoomässan i Nurnberg

    Vi (Ciklidvännerna i Malmö) tänkte eventuellt arrangera en resa till Inter-Zoomässan i Nurnberg, avgång från Malmö torsdag kväll 13:e maj, besök hos Mal-Ta-Wi den 14:e och mässan den 15:e, sedan hemkomst till Malmö söndag kväll. Vi kommer att åka i stor buss så det finns möjlighet för den som är intresserad att åka med till självkostnadspris (vet ej exakt ännu, har inte fått priset från bussbolaget men det blir inga fantasisummor)...OBS OBS....inget är 100% bestämt så bli inte arga om det inte blir av!! Detta inlägg görs ENBART för att kolla eventuellt intresse.

    Vad säger ni? Intresserade?
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
  • olaJ
    Användare
    • augusti 2003
    • 584

    #2
    Ingen?? :-)...kommer att bli kul att åka ensam......eller?
    "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Användare
      • april 2002
      • 4619

      #3
      Själv åker jag självklart dit men kommer att vara där alla dagarna. Bokade hotell för 2 månader sen.
      Ciklidhälsningar
      Kjell

      Kommentar

      • cf.akvarielagret
        Användare
        • april 2002
        • 5028

        #4
        Åker själv till Nurnberg, om du arrangerar resa har du kollat om Maltawi har öppet för dom brukar vara på mässan ?
        Vänligen
        Christer
        jag är Ateist
        men Gud talade till mig
        Gud är stor
        jag frågade hur stor ? inget svar
        han kanske behövde låna toaletten

        Kommentar

        • olaJ
          Användare
          • augusti 2003
          • 584

          #5
          NJae.....Ciklidvännernas egen Marcus Zadenius kommer att ta tag i det där med Maltawi, har inte dom öppet tar vi någon annan bra affär under fredagen. Kanske Aqua-Treff eller Schlangen i Neuss, vi får se.
          "Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx

          Kommentar

          Arbetssätt...