Akvastabil akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HeLi

    Akvastabil akvarium

    Råkade hamna på akvastabils hemsida när jag surfade runt. Vilka otroligt snygga och gedigna akvarium det verkar vara. Blev särskilt imponerad av ljusrampen- snygg design! Är det någon som har någon erfarenhet av deras akvarium (Effeckt Line).Har förgäves försökt att hitta återförsäljare för att hitta priser.
    Kanske dom har funnits på marknaden tillräckligt länge på för att man skulle kunna få tag på begagnat.
    Är det någon som har ett? Vad har du gett för det?
  • Björn Duzäll
    Användare
    • februari 2004
    • 47

    #2
    Har precis satt igång ett Akvastabil på 530L, Både bänk & ramp är suveränt designade.Akvarielagret i Sthlm har ett antal på lager just nu. Ett 530L men ramp & bänk ca 11 500 kr.
    Björn
    bjorn@duzall.se

    Kommentar

    • Micke
      Användare
      • april 2002
      • 9579

      #3
      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

      Kommentar

      • HeLi

        #4
        Grattis Björnen! Bänkarna är ju också skitsnygga. Jag har funderat på samma storlek som du har. Men priset är lite i saftigaste laget för mej. Men jag antar att smakar det, så kostar det. Har du någon aning om vad akvariet + ramp kostar. Kanske går att fixa någon egenhändigt tillverkad bänk.
        Vad har du för pump/filter? Kostnad?

        Kommentar

        • Björn Duzäll
          Användare
          • februari 2004
          • 47

          #5
          Tack , Det är dyrt men det är värt varenda krona. Vet tyvärr inte priset utan bänk, men det är nog bara att ringa till Akvarielagret.
          Vi har 2 fluval4 innerfilter köpta på nätet för 350 kr styck. Dom kostar ca 600 i butik. Har även monterat en bakgrund från aquael som blev jättefint. I tanken simmar nu 5 frontosa, Mpimbwe Blue, samt 5 st, Cyrtocara moorii och idag tillkom 7 st, Cyprichromis leptosoma "Malasa".
          Björn
          bjorn@duzall.se

          Kommentar

          Arbetssätt...