Jag satt och funderade på om det inte skulle vara roligt att ha ett register över alla medlemmarnas arter så att man visste var man skulle vända sig om man blev intresserad av en fisk som var svår att få tag i i handeln eller att den bara e sjuukt dyr. Sen kanske NCS kunde tävla mot andra föreningar liknande akvarieklubbarna gör med framodling och dylikt på både fiskar och växter. Blir lite andra proportioner och man kunde tävla lite mer internationellt kanske? Vad säger ni i styrelsen om det...låter det knasigt? Hade ju varit skönt och veta när man var sugen på en speciellt sällsynt art var man skulle vända sig, antingen för hjälp med vem man kunde få tag i den av eller bara om frågor(dvs om man gick bet på forumet)(han/hon kanske missade inlägget). Det var ju det som var tanken lite med comunity där jag blev tillbakatryckt i skorna av dom som tyckte det var oseriöst
Jag ville ju bara ha mer insikt i vilket utbud av kunskap det fanns bland medlemmarna. Nååå, vad tycker ni om det här då?

Kommentar