Små vita lopp liknande varelser???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pitchblack

    Små vita lopp liknande varelser???

    Har nån här ute sett dessa..såg i mitt kar idag vid ytan och på glaset små vita saker som kröp omkring..både på glaset och på ytan..vad fan är det för nåt???
  • Anne E
    Användare
    • april 2002
    • 117

    #2
    Hej!
    Klicka på "Frågor & svar" under Tjänster här på ciklid.se så kanske det klarnar något.Lycka till.
    Mvh Anne

    Kommentar

    • Anne E
      Användare
      • april 2002
      • 117

      #3
      Hej!
      Klicka på "Frågor & svar" under Tjänster här på ciklid.se så kanske det klarnar något.Lycka till.
      Mvh Anne

      Kommentar

      • Bander
        Användare
        • oktober 2003
        • 12

        #4
        Hej!
        Jag vet inte exakt vilken typ av djur det är, men de är i alla fall inte farliga för varken Dej eller akvarieinvånarna. Och de kommer inte att bli större heller, kanske fler. Men, som skrivet, inget att oroa sig för. Jag har haft såna här djur i alla mina akvarier så länge jag kan minnas, undantaget kanske Malawiperioden, då det knappt fanns några växter i akvariet.

        MVH
        Björn

        Kommentar

        • Bander
          Användare
          • oktober 2003
          • 12

          #5
          Hej!
          Jag vet inte exakt vilken typ av djur det är, men de är i alla fall inte farliga för varken Dej eller akvarieinvånarna. Och de kommer inte att bli större heller, kanske fler. Men, som skrivet, inget att oroa sig för. Jag har haft såna här djur i alla mina akvarier så länge jag kan minnas, undantaget kanske Malawiperioden, då det knappt fanns några växter i akvariet.

          MVH
          Björn

          Kommentar

          • Micke_A
            NCS Medlem
            • januari 2003
            • 638

            #6
            Hej

            Jag har också så´na, och jag ser dem bara som ett sätt att förenkla yngelmatning

            MVH Micke
            MVH Micke

            "Varför har ni Carl-Uno Sjöblom i ert akvarium?" "Det är inte Carl-Uno Sjöblom, det är en brax!"

            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=77336

            Kommentar

            • Micke_A
              NCS Medlem
              • januari 2003
              • 638

              #7
              Hej

              Jag har också så´na, och jag ser dem bara som ett sätt att förenkla yngelmatning

              MVH Micke
              MVH Micke

              "Varför har ni Carl-Uno Sjöblom i ert akvarium?" "Det är inte Carl-Uno Sjöblom, det är en brax!"

              http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=77336

              Kommentar

              • pitchblack

                #8
                Tackar så mycket för dessa svar...mvh stefan

                Kommentar

                • pitchblack

                  #9
                  Tackar så mycket för dessa svar...mvh stefan

                  Kommentar

                  Arbetssätt...