Ciliconfog med Yes!? konsekvens? akut svar!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lejonmarie
    Användare
    • april 2003
    • 429

    #31
    Hmm låter ändå knepigt att det skulle vara positivt med Yes.

    Jag har i alla fall tagit det säkra före det osäkra.

    ************************************************** ******************
    Limmade i lördas och hade då på lite yes, det fick härda till måndag kväll, då vattenfyllde jag det, tömde ur vattnet igen som det blev lite lite skum på ytan av yes. Fyllde det igen och just nu så snurrar vattnet omkring i karet med cirkulationspumparna utan filter.
    Ikväll tömmer jag karet igen på vattnet och i med delar av det gamla vattent och lite nytt. Jag kommer att okmpletera med lite sera vattenbredningsmedel. I med firrar, stenar och filtermedia och 2-3 gamla filter med joxet kvar i! Första dagarna blir matningen sparsam och jag gör ett vanlligt vatten byta till helgen!

    ;-) LejonMarie
    540L Vieja synspila
    500L Cichlasoma bocourti

    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=105551

    Kommentar

    • Lejonmarie
      Användare
      • april 2003
      • 429

      #32
      Hmm låter ändå knepigt att det skulle vara positivt med Yes.

      Jag har i alla fall tagit det säkra före det osäkra.

      ************************************************** ******************
      Limmade i lördas och hade då på lite yes, det fick härda till måndag kväll, då vattenfyllde jag det, tömde ur vattnet igen som det blev lite lite skum på ytan av yes. Fyllde det igen och just nu så snurrar vattnet omkring i karet med cirkulationspumparna utan filter.
      Ikväll tömmer jag karet igen på vattnet och i med delar av det gamla vattent och lite nytt. Jag kommer att okmpletera med lite sera vattenbredningsmedel. I med firrar, stenar och filtermedia och 2-3 gamla filter med joxet kvar i! Första dagarna blir matningen sparsam och jag gör ett vanlligt vatten byta till helgen!

      ;-) LejonMarie
      540L Vieja synspila
      500L Cichlasoma bocourti

      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=105551

      Kommentar

      Arbetssätt...