Robin Hap. Limax

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Robin
    svarade
    Det är något speciellt. Hap. Limax är nästan som att hitta en gammelgädda, fiska upp den och ha den i en damm på gården..Dvs mycket svår att få tag på i Sverige..Vet nu inte hur många exemplar det finns men skulle tippa på högst 50 i sverige. (vuxna fiskar asså)

    Lämna en kommentar:


  • Fiskar.nu
    svarade
    nja, jag trodde att det var nånting specielt.

    Lämna en kommentar:


  • Micke
    svarade
    Nu finns bilderna i medlemsgalleriet.

    Lämna en kommentar:


  • Robin
    svarade
    Vad menar du gimpan? Länka på forumet är inte svårt, men inte menar du det? Skicka ett mail om det istället.

    Lämna en kommentar:


  • StefanL
    svarade
    Jag tyckte bild 2 och 3 var ok för att läggas in på medlemmarnas bilder. Väldigt fin firre!

    Lämna en kommentar:


  • Gimpan
    svarade
    Oki! då fixar jag det. Och robin hur gjorde du länken? det funkade inte för mig?

    Lämna en kommentar:


  • Micke
    svarade
    citat:Ursprungligen skickat av Gimpan

    Nu när jag skulle lägga in korten så fanns ju ingen Haplochromis-genre och ingen övrig heller så vilken ska jag ligga in bilderna på?
    Det kvittar vilken kategori du lägger dem på, jag skapar en för Haplochromis när jag godkänner bilderna.

    Lämna en kommentar:


  • Robin
    svarade
    Här kommer iaf bilderna som finns på min zoon än så länge.

    Lämna en kommentar:


  • Gimpan
    svarade
    Nu när jag skulle lägga in korten så fanns ju ingen Haplochromis-genre och ingen övrig heller så vilken ska jag ligga in bilderna på?

    Lämna en kommentar:


  • Gimpan
    svarade
    Ja det skulle jag kunna göra om inte bilderna hade varit dåliga. Jag ville bara visa dom så dom som var intresserade på tråden skulle kunna se hur mina såg ut i jämförelse med dom på cichlideforum!
    mvh

    Lämna en kommentar:


  • Micke
    svarade
    Som medlem i NCS kan du lägga in bilderna i medlemsgalleriet här på ciklid.se.

    Lämna en kommentar:


  • Gimpan
    svarade
    Haha det är alltså Robin som fått bilderna och jag hoppas han har nån bra sida att sätta ut dom på! Annars kanske jag kan skicka dom till dig Micke P, det kanske är lättast....men dom är inte så bra :/!

    Lämna en kommentar:


  • Gimpan
    svarade
    Nu har jag skickat några bilder och hoppas att han har en sida som han lägger ut dom på och kan länka tilll er andra som var nyfikna. Har ingen bra kamera men man ser ungefär hur mina ser ut i alla fall . Nån får gärna berätta hur man får snygga kort så kan jag vara med att tävla oxå !!

    Lämna en kommentar:


  • Micke
    svarade
    250:- för ett års medlemskap inkl. 4 nummer av Cikldbladet, rabatt i affärer och bonuserbjudande mm. är väl ett juniorpris?

    Lämna en kommentar:


  • Robin
    svarade
    Finns den någon junioravgift?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...