Finns det några affärer??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Simpan

    Finns det några affärer??

    Finns det några affärer som har bra sortering av större centraler, typ att de har inte bara Cintrinellum, Texas och Jack Dempsey? Söker som en galning men jag hittar inget ställe där jag kan köpa några firrar, Tycker det skulle vara konstigt med så många intresserade här på forumet men ingen man kan handla hos! Hjälp har ett 1000liters som ska fyllas men hittar inga återförsäljare!!!! Visst man kan beställa ifrån USA och direkt ifrån Centralamerika men jag har inte sånna pengar att jag känner att jag kan beställa därifrån.

    Tacksam för alla svar Mvh Simpan
  • walle_1
    Användare
    • februari 2003
    • 708

    #2
    Var bor du? Vad är du ute efter för fiskar?


    MVH Martin

    http://m1.271.telia.com/~u27102612/

    Kommentar

    • Simpan

      #3
      Jag bor i västerbotten och jag är ute efter stora lite ovanligare centraler och sydamerikaner

      Kommentar

      • mariaa
        Användare
        • maj 2002
        • 97

        #4
        Hej!
        Kolla in Expert zoo i Ludvika de har väldigt mycket olika ciklider, vanliga och även en del ovanliga sorter. De brukar också ofta vara väldigt stora och många av dem är helt fullvuxna vilket många ofta vill ha.

        Mvh Maria

        Kommentar

        • Motaguensis
          Användare
          • juni 2003
          • 250

          #5
          Hvis du er interisert i Nandopsis festae, så kan du jo se på denne butikken, som FI skriver om og artiklene som jeg la ut for mere informasjon av arten. Etter min mening er den den vakreste arten, men de blir ikke særlig vakre før de blir rundt 13-17cm Hannen blir 35-40cm og hunnen 30cm.


          Preben

          Kommentar

          • Simpan

            #6
            Tack för alla svaren hoppas jag också kan komma igång som ni gjort! ska ringa lite butiker så fort jag byggt klart bänken

            tackar och bockar av simpan

            Kommentar

            Arbetssätt...