Örebro

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • pitchblack

    Örebro

    Nån som varit i örebro det senaste??? sett om dom har Calvus i bra storlek inne??? eller annan kul tangan fisk??

  • Henrik Dehlin
    NCS Medlem
    • september 2002
    • 1913

    #2
    Hos Malawi AB har dom Calvusar och compressiceps och massor med andra snygga å rolig tanganyika's men på brazoo och Akvariekälarna har dom knappt nått i den stilen...

    Kommentar

    • pitchblack

      #3
      låter bra det..hoppas nu bara jag kommer härifrån trollhättan på lördag förmiddag och upp till Nicke i åmål så jag får lift till Ö-bro))

      Kommentar

      • malawi_voodoo
        Användare
        • juli 2002
        • 790

        #4
        du kan ju först kolla på AQmalawis lagerlista eller slå en pling te anderes eller henke först.

        /Glenn Wouda

        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

        Kommentar

        • Henrik Dehlin
          NCS Medlem
          • september 2002
          • 1913

          #5
          Det kom en ny lista idag tror jag...iaf skicka henke en till mig...dom har bland annat Champsochromis caeruleus viltfångad som jag aldrig sett förr! (Dock kostar den 2995:-) men roligt att se iaf massor med roligt på deras nya lista!=)

          Kommentar

          • Tony
            Användare
            • april 2002
            • 4594

            #6
            Brrr.. det hade ju smakat fågel med VF Champsochromis, men 3000:-?? Hur kan det komma sig?

            Tony Englund

            Kommentar

            • macson
              Användare
              • april 2003
              • 133

              #7
              Jag undrar om nån vet om Örebro har fått in en fullvuxen hona till Sc. fryeri "ahli" ? Eller en Auloncara red ruby?

              markus

              Kommentar

              • malawi_voodoo
                Användare
                • juli 2002
                • 790

                #8
                Jag tror att dom bara ett fåtal Champsochromis och det kan vara en av anledningarna till det höga priset, + att de är väldigt svåra att få tag på i sjön.

                Jag såg förra torsdan tre st assnygga VF Placidochromis phenocilius(?) white lip, för bara 1900:- firren, höll på att slå till.
                /Glenn Wouda

                http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

                Kommentar

                Arbetssätt...