Algrobot ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HåkanM
    NCS Medlem
    • november 2005
    • 1294

    Algrobot ?

    Ja att de automatiska robotgräsklipparna fått ett uppsving är helt klart. Nu finns det något liknande för algborttagning
    på rutorna, har helt missat denna innovation eller så är den helt ny



    Ja med timer på belysningen,foderautomat och automatiskt vattenbyte så är det ju bara detta som saknas för att
    njuta av burkarna utan arbete.............
  • Erik Österlund
    Användare
    • januari 2005
    • 3788

    #2
    Glöm inte att man kan sätta upp en webbkamera med ifall man inte har tid att sitta hemma och kolla på sitt akvarium

    Kommentar

    • Pabbe
      NCS Medlem
      • september 2006
      • 1805

      #3
      Kanske gå hela varvet runt och filma de bästa stunderna av karet, sen lägger man ner och byter ut frontrutan mot en bildskärm där man visar karets bästa klipp, nonstop

      Kommentar

      • mrazster
        Användare
        • september 2014
        • 428

        #4
        ......jag bara MÅSTE ha en sådan !!!!!!!!!
        1200 liter plywoodkar

        576 liter Ciklidarium !!

        Kommentar

        • Erik Österlund
          Användare
          • januari 2005
          • 3788

          #5
          Ursprungligen postat av Pabbe
          Kanske gå hela varvet runt och filma de bästa stunderna av karet, sen lägger man ner och byter ut frontrutan mot en bildskärm där man visar karets bästa klipp, nonstop
          Där satt den! Bra om man kan köpa tjänsten att någon annan tittar också, kan bli tajt att hinna med det känner jag. Borde vara Rut-avdrag på att köpa in den tjänsten..

          Kommentar

          • ScreamingBroccoli
            Användare
            • mars 2013
            • 231

            #6
            Skulle lätt investera i en sån den dag jag skaffar mig ett herrejösseskar! Problemet är väl att mina visioner kräver tjockare ruta än 12mm, men det kanske kommer modeller som kan hantera tjockare glas i framtiden.

            Kommentar

            Arbetssätt...