Vinnare i fototävling Sydamerika

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Anna
    Användare
    • april 2016
    • 65

    Vinnare i fototävling Sydamerika

    Denna gång vann Hampus Hertzman med sin fina bild.
    stort grattis från oss alla
    kammafe hem 14 röster
    Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0871.jpg
Visningar: 1
Storlek: 41,7 KB
ID: 701492
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Stort grattis Hampus!! Grymt foto!
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Erik Österlund
      Användare
      • januari 2005
      • 3788

      #3
      Grattis!

      Kommentar

      • ThomasK
        NCS Medlem
        • januari 2013
        • 286

        #4
        Grattis.
        Mvh Thomas

        Kommentar

        • dpzOnline
          Användare
          • september 2016
          • 162

          #5
          Fin bild! Grattis
          Om mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.

          Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare.

          Kommentar

          • Kawasa
            Användare
            • september 2012
            • 840

            #6
            Ops lite sent ute men grattis! Jag var en av de som röstade på din bild Har du ett konto här på forumet Hampus?
            Ser inte att du varit här och "tackat" så jag misstänker att du inte har det. Tänkte bara fråga ifall det var din fina blåaktiga peacock bass? Vet att "Affeailen" här på forumet hade en sådan, undrade ifall du köpt den av honom
            Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

            Kommentar

            • HampusH
              Användare
              • september 2012
              • 9

              #7
              Ber om ursäkt för den sena ankomsten, hehe. Jag har ett konto och har haft det ett tag, men jag är tyvärr inte jätte aktiv här. Ska försöka ändra på det...

              Tack allihop för gratulationerna och tackar 7h-Zoo för doppvärmaren!

              Ursprungligen postat av Kawasa
              Ops lite sent ute men grattis! Jag var en av de som röstade på din bild Har du ett konto här på forumet Hampus?
              Ser inte att du varit här och "tackat" så jag misstänker att du inte har det. Tänkte bara fråga ifall det var din fina blåaktiga peacock bass? Vet att "Affeailen" här på forumet hade en sådan, undrade ifall du köpt den av honom
              Tack! Det var min gamla Cichla orinocensis yes, en av mina två jag hade (tillsammans med en Cichla piquiti 'azul'). Ska jag vara helt ärlig så minns jag faktiskt inte exakt vart jag köpte de tre... Har ett svagt minne av att det var från en kille i Linköping. Men det var inte av Affeailien i alla fall. Minns hans kar och poster från rovfisk.se när han var aktiv där, riktigt goa kar... Tyvärr har jag inte kvar någon dessa cichlor i dagsläget. En dag blir det garanterat ett kar med dem igen, fast ett kar med cichlorna som "huvudkaraktärer", de kräver sin space och uppmärksamhet så att säga.

              Kommentar

              Arbetssätt...