Bugg i bildvisning

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HåkanM
    NCS Medlem
    • november 2005
    • 1294

    Bugg i bildvisning

    Nu har denna bugg funnits länge, När jag klickar på en bild så visas detta meddelande,
    .
    --------------------------------------------------------------------------------


    vBulletin-meddelande



    HåkanM, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
    1.Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
    2.Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

    Logga ut Hem
  • Pabbe
    NCS Medlem
    • september 2006
    • 1805

    #2
    Hej,
    är det alla slags bilder, eller vissa kategorier? Kan du ge ett exempel på bild som ger detta meddelande? Ditt användarkonto och behörigheter ser ut som de ska.

    Kommentar

    • Mathias-D
      Styrelsemedlem
      • januari 2003
      • 511

      #3
      Nu skall alla vara fixade och allt skall funka igen :D Var vänliga att kolla så att Ncs-loggan finns under ert forumsnamn, om den inte finns där så kontakta mig på medlem@ciklid.org så kollar jag på det. (skriv med ert namn, forumsnamn och medlemsnummer)

      Kommentar

      • Pabbe
        NCS Medlem
        • september 2006
        • 1805

        #4
        Aha, så det är den som ännu spökar. Meddelar teknikerna.

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • september 2009
          • 22831

          #5
          Håkan, kan du ge länk till vad som trasslar? Är det Album eller bilder i forumet?

          Album verkar lurigt. Det enda som jag vet kan påverka är om du är NCS Medlem eller registrerad medlem.

          Men det kan vara så att om någon tidigare varit NCS medlem och lagt upp bilder i ett album men sedan slutat som medlem, då kan det vara så att dennes bilder inte går att komma åt, då icke-medlemmar inte kan lägga upp lika stora bilder
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • september 2009
            • 22831

            #6
            testa nu
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            • HåkanM
              NCS Medlem
              • november 2005
              • 1294

              #7
              Ursprungligen postat av DaRe
              testa nu
              japp nu funkar det, det har även tidigare funkat för vissa album så ska fortsätta kolla album och se om det nu funkar alltid, bra jobbat om ni hittat något fel som blev fixat..

              Kommentar

              • DaRe
                NCS Medlem
                • september 2009
                • 22831

                #8
                Det var ingen bugg, det var som jag beskrev ovan. Har du länk till den bild du ville se kan jag konfimera det
                Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                ///David
                Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                Kommentar

                • Mathias-D
                  Styrelsemedlem
                  • januari 2003
                  • 511

                  #9
                  Antingen så får gamla medlemmars bilder vara kvar i full funktion eller så tas dom bort helt.

                  Kommentar

                  • DaRe
                    NCS Medlem
                    • september 2009
                    • 22831

                    #10
                    Just nu är de kvar i full funktion och det betyder att icke medlemmar också kan ha album. Det är nog enklare och en betydelselös extra grej som medlem
                    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                    ///David
                    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                    Kommentar

                    Arbetssätt...