Prenumerera gärna på vår nya YouTube-kanal

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    Prenumerera gärna på vår nya YouTube-kanal

    Prenumerera gärna på vår nya YouTube-kanal för att få senaste nytt :-)


    Vi ber om ursäkt till alla de prenumeranter vi har haft på vår tidigare YouTubekanal, vi har blivit "tvungna" att byta. Vi har nämligen sedan i somras fått ok till att ha Google Apps för ideella föreningar och nu i veckan gick det dessutom att ansöka om att få YouTube för ideella föreningen om det var kopplat till vårt google konto. Det gick inte att flytta kanalen därför har vi flyttat filmerna och ni får prenumera på vår nya kanal istället.
    Ledsen för besväret In och prenumerera nu bara!!



    https://www.youtube.com/channel/UCX0zAGwVKm7xbyv8yDX1KbQ


    Senast redigerad av DaRe; 15 september 2016, 21:12.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • Erik Österlund
    Användare
    • januari 2005
    • 3788

    #2
    Försökte göra länken klickbar men det funkade inte, kan du fixa det David så skulle det vara bra

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #3
      Nu så :-)
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • Trafter
        Användare
        • oktober 2013
        • 345

        #4
        Subbat! Fina filmer. Gillar videon med yngelvården hos Geophagus. Sen visste jag inte att pulcher var så vackra! Får en att fundera lite
        1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vatten

        Kommentar

        • dpzOnline
          Användare
          • september 2016
          • 162

          #5
          3D film för den nyfikne.

          Kul, med en filmkanal

          Funkar 3D för dig?
          Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

          eller denna
          Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

          Den första är uppladdad som en 3D film = direkt från kameran.
          Den andra som en side by side.

          Men jag tror att Youtube väljer hur den ska visas = det verkar bli TV piraterna grön/röd på min datorskärm.

          Kolla om det funkar!

          Denna spellista kommer att uppdateras utan någon speciell frekvens.


          Notera Ciklid.org kan skapa en egen "hidden" spellista och låta alla med länken addera filmer. = Medlemmarna kan vara med och bidra utan ledningens administration.
          Steg 1: Skapa en hidden spellista
          Steg 2: Välj att dela spellistan och kryssa i detta


          Tillåt personer med länk att lägga till videoklipp
          Steg 3: Dela länken på forumet på valfritt sätt.
          Om mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.

          Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare.

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • september 2009
            • 22831

            #6
            Coolt! Jag är dålig på vad som går att göra. det du föreslår om spellistor låter som exakt saker jag vill få till i andra sammanhang.

            Vi har ju en upphottad variant av YoouTube,fick det igår. Vet inte riktigt vad skillnaden är dock. Spellistan ska jag fixa!!
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            • DaRe
              NCS Medlem
              • september 2009
              • 22831

              #7
              Funkar denna att lägga till filmer i?

              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

              ///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

              Kommentar

              • DaRe
                NCS Medlem
                • september 2009
                • 22831

                #8
                Och
                Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                ///David
                Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                Kommentar

                • dpzOnline
                  Användare
                  • september 2016
                  • 162

                  #9
                  YES kolla Jag lade till en 3D film för alla som har SmartTV hemma..
                  På denna playlist!
                  Om mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.

                  Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare.

                  Kommentar

                  • DaRe
                    NCS Medlem
                    • september 2009
                    • 22831

                    #10
                    Fränt
                    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                    ///David
                    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                    Kommentar

                    Arbetssätt...