Forumet är inte facebook men...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • dpzOnline
    Användare
    • september 2016
    • 162

    Forumet är inte facebook men...

    Jag skulle gärna ha en like knapp, någon form av knapp för att visa uppskattning för vissa saker man ser eller läser mitt i en lång forumtråd.

    Med likes så kan man också visa mest gillade inlägget mm Det kan hjälpa nya besökare som mig att hitta guldkornen snabbare.

    Skriver man en kommentar så hamnar den sist. Och skriver man något på en pryl från 2012 så kommer de att se aktiva ut, jag vet inte vad ni tycker om "zombitrådar".


    Nu är jag så färsk så det ryker om mig, ni som varit här ett tag kanske tycker annorlunda.


    *zombitråd = tråd som varit död länge, men återupplivas.
    Om mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.

    Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare.
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Ja det finns den möjligheten, men det är en plugin till forumet och trasslar lite. Vi får tills vidare leva med att kort svar med glad gubbe eller nåt
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • dpzOnline
      Användare
      • september 2016
      • 162

      #3
      Ursprungligen postat av dare
      ja det finns den möjligheten, men det är en plugin till forumet och trasslar lite. Vi får tills vidare leva med att kort svar med glad gubbe eller nåt

      *like*
      Om mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.

      Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare.

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        exakt
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        Arbetssätt...