ingen skriver på 2 dygn!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wilhelm
    Användare
    • april 2002
    • 9122

    ingen skriver på 2 dygn!

    Eller så är det något fel i sökningen. Jag tryckte på "Senaste 2 dygnen" och inget ämne dök upp. Måste vara något fel! Eller är alla ute och demonstrerar och glömt sin mobil hemma?
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se
  • Pabbe
    NCS Medlem
    • september 2006
    • 1805

    #2
    Nej, det ekar tomt här. Men Valborg, fint väder...kanske

    Kommentar

    • ICC
      Användare
      • maj 2006
      • 243

      #3
      Håller med Pabbe. Det är tomt på forumet nu för tiden. Inte alls som för i tiden. Jag ska dock inte klandra, skriver själv inte så mycket. Läser desto mer. Minns början på 2000 talet. Kvittar när man besökte forumet, det var ständigt nya inlägg eller svar i trådar. Jag har inte fb själv, är det där folk håller till kanske? Tittar man på Zoopet är det mer aktivitet där än här tex. Kan det vara för att det diskuteras mer allmänt runt akvarium än "bara" ciklider som här?

      Kommentar

      • Trafter
        Användare
        • oktober 2013
        • 345

        #4
        Själv har jag en flyttpaus i akvaristiken. Kommer sätta igång med ett ordentligt tanganyikaprojekt i juni med en projekttråd
        1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vatten

        Kommentar

        • Pabbe
          NCS Medlem
          • september 2006
          • 1805

          #5
          Ursprungligen postat av Trafter
          Själv har jag en flyttpaus i akvaristiken. Kommer sätta igång med ett ordentligt tanganyikaprojekt i juni med en projekttråd
          Nice!
          Själv har jag inte skaffat något nytt på länge. De kar jag har är ännu i skedet där jag väntar på att saker ska hända

          Kommentar

          Arbetssätt...