Har 1+4 Dimedichromis Strigarus XXL som jag ska göra mig av med, helst byte med andra

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • perik9
    Användare
    • april 2002
    • 161

    Västra Götaland: Har 1+4 Dimedichromis Strigarus XXL som jag ska göra mig av med, helst byte med andra

    Har 1+4 Dimedichromis Strigarus XXL som jag ska göra mig av med, helst byte med andra Malawi.
    Största tugget mellan 50-70 st, o när 3 honor har samtidigt så blir det ett gäng.
    Det jag är intresserad av är först o främst bra kvalité på fisken, köper gärna smått( 2-3 cm) o fler så jag kan sortera det jag vill ha
    .
    Det jag är intresserad av är kanon fina Korall Estrade som verkligen slår över när dom färgar, även intresserad av Ps Saulosi med raka fina streck, Fulleborni Katale MC/ob/oo, fina Letrinops,, Aulonocaror riktigt gula Malreri t eller Hyfsade L-Malar eller skriv vad ni har, så får vi se vad som är intressant.

    Skulle de inte bli någon Saulosi så har jag en kanon sjöodlad hane med raka fina sträck
    Har även 2 st borrade 375 liters kar på en ställning(på varann) 20 cm upp perfekt för ytavrinning med fall som jag svetsat som är borrade med det är lätt fixat om ni inte vill ha överrinning, utan fisk så går dom för 1500 kr eller bra byte med fisk
    Perran
Arbetssätt...