Fel på inlägg.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Repen1
    Användare
    • januari 2013
    • 877

    Fel på inlägg.

    Vet inte riktigt vart jag ska lägga detta så flytta det gärna eller ta bort. Har ett litet bekymmer när jag ska göra inlägg, Loggar in, ska svara eller skriva något, när det ska postas så står det att jag inte är behörig att posta fast jag är inloggad, då får man minimera sidan, öppna ny NCS sida logga in igen, gå tillbaka till den sidan där man skrev o posta igen, då går det,sen nytt svar eller inlägg så samma procedur igen. lite iriterande. Mille
    Dieselråttan
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Kan du se om det hjälper att ta bort cookies för ciklid.org på i dittsurfprogram?

    Vad surfar du med? Firefox, Chrome, IE, ...?
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Repen1
      Användare
      • januari 2013
      • 877

      #3
      Har Firefox hemma o Chrome ute, o är lika på båda två. Ta bort cookies? Jag är i fel årsmodell för att förstå mej på sådant. Mille.
      Dieselråttan

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        hehe
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • september 2009
          • 22831

          #5
          Samma problem på båda säger du, skumt.
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          • Pabbe
            NCS Medlem
            • september 2006
            • 1805

            #6
            Det där dyker upp då och då för mig med. Oftast när jag ska posta ett inlägg. Plötsligt påstås man inte vara behörig eller inloggad. Då får jag tabba mig tillbaka.
            Men skulle det kunna ha med cookies att göra?

            Kommentar

            Arbetssätt...