Akvarieleasing

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Trafter
    Användare
    • oktober 2013
    • 345

    #16
    Jag har handlat: jullar, callochromis, multisar, calvus, prinsessor, apelsiner, hästnosar (iof. beställda) och cyprissar på akvarieleasing - de senaste månaderna. Så visst har det funnits sortiment - måhända inte tillräckligt exotiskt för vissa erfarna akvarister.

    För övrigt så kom en del leveranser in i september - oktober. Tydligen så att det inte inkommer så många under sommarmånaderna. Måhända missade du dem precis.

    De har nos på ett nytt ställe men det är osäkert. Kommer ligga bra till, inte så undangömt.
    Senast redigerad av Trafter; 05 november 2014, 10:51.
    1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vatten

    Kommentar

    • Repen1
      Användare
      • januari 2013
      • 877

      #17
      Har inte handlat där speciellt många gånger (är ändå en bit att åka) men några gånger har det ju blivit,o tycker också att det är väldigt synd om en sådan affär försvinner då det är svårt med flera Ta o det har gått att beställa där. Dom gångerna jag varit där så har utbudet varit bra o välsorterat, mina kontakter har alltid varit med Mats o har alltid blivit mycket bra bemöt o fått kunniga svar. Mille.
      Dieselråttan

      Kommentar

      • Freppo
        Användare
        • november 2014
        • 37

        #18
        Nån som vet om de har startat upp en ny butik ännu?

        Kommentar

        • GraTis
          Användare
          • januari 2013
          • 414

          #19
          Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

          Kommentar

          Arbetssätt...