600 liter Tanganyika

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mbitton
    Användare
    • februari 2013
    • 223

    Östergötland: 600 liter Tanganyika

    Vill nu sälja mitt 600 liter Tanganyika kar. Ett måste är att fiskarna följer med! Det som också medföljer är: ca, 40 kg kalksten, Jäger doppvärmare (300 watt), sand (blandning av Julas blästersand o levande sand), Fluval Fx5, AM-TOP (1500 l/h), hydorpump (innerfilter, 900 l/h), täckglas och hemmagjord LED-ramp. Karet vilar på lecablock, vilket också medföljer. Karet är 100 % tätt och är igång nu. Töms gemensamt då köparen överlämnat den överenskomna summan.. Mitt pris är 3000kr prutat o klart! För mer info skickar ni PM. Med vänlig hälsning Micke
    600 + 120 lliter Tanganyika
  • mbitton
    Användare
    • februari 2013
    • 223

    #2
    Ok, så här ligger det till.. Pga. seperation så behöver jag bli av med karet omgående. Tråkigt, värst är det att bli av med min hobby.. Vilket fall som helst så drar jag ner priset rejält! Från att vilja ha 3000 för det, vill jag nu ha 1500. Ser det som en symbolisk summa.. Passa på!
    600 + 120 lliter Tanganyika

    Kommentar

    • Bondesson
      Användare
      • juli 2014
      • 2

      #3
      Hej finns det kvar än finns det möjlighet att få bilder på det kan nog hämta till helgen men bilder vore intressant
      Mvh Lennart B lennart_81@bredband.net

      Kommentar

      • MickeMicke
        Användare
        • december 2013
        • 10

        #4
        Mått på karet?

        Kommentar

        • Bondesson
          Användare
          • juli 2014
          • 2

          #5
          Hej
          Finns det kvar????

          Kommentar

          • nanko
            Användare
            • november 2014
            • 5

            #6
            Ursprungligen postat av mbitton
            Ok, så här ligger det till.. Pga. seperation så behöver jag bli av med karet omgående. Tråkigt, värst är det att bli av med min hobby.. Vilket fall som helst så drar jag ner priset rejält! Från att vilja ha 3000 för det, vill jag nu ha 1500. Ser det som en symbolisk summa.. Passa på!
            du får 3000 från mig nu direkt

            Kommentar

            Arbetssätt...