Vågar man köpa ett Eheim pro 3 2080?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • elinjani
    Användare
    • mars 2009
    • 45

    Vågar man köpa ett Eheim pro 3 2080?

    Har läst på olika forum att det ofta efter en till två års användning börja läcka. Vad jag förstår var det något konstruktionsfel och drabbade bara vissa serienummer och de som var tillverkade innan 2010. Stämmer det?
  • jozi81
    Användare
    • november 2011
    • 56

    #2
    Fanns ett problem i slanganslutningen tror jag, men mitt har aldrig krånglat, typ bästa filtret förutom kanske 2260, kööööööp!
    Det närmaste ciklider jag har är datnoides, men det är ändå kul att vara här!

    Kommentar

    • affealien
      Användare
      • januari 2012
      • 1157

      #3
      Mitt dundrar på fortfarande haft det sedan 2011 tror jag. Tror dock jag har den senare varianten.
      Men är riktigt nöjd med det i alla fall det har aldrig strulat eller liknande.
      Mvh
      //Alf

      Kommentar

      • liv
        NCS Medlem
        • februari 2005
        • 192

        #4
        Ursprungligen postat av elinjani
        Har läst på olika forum att det ofta efter en till två års användning börja läcka. Vad jag förstår var det något konstruktionsfel och drabbade bara vissa serienummer och de som var tillverkade innan 2010. Stämmer det?
        har eid 2 stk.2080 opp gjennom årene,og har vært veldig fornøyd.Ingen problemer med dem.Ble solgt pga.jeg ikke ville ha så mye slanger i akvariet,kjørte 2 stk,i 530 karet.
        Har nu ett eheim 2260 og synes det er ett fantastisk filter.
        jan

        Kommentar

        Arbetssätt...