Förslag på en sista art till mitt 540 liter SA

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kawasa
    Användare
    • september 2012
    • 840

    #16
    Påfåglar vore kanon tror jag! Men precis som du säger så blir dom riktigt feta, stora menar jag. Köp dom små så får de växa in sig i karet och när de blivit för stora så har du säkert hunnit greja ett snyggt 1000 liters kar
    Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

    Kommentar

    • FrePGun
      Användare
      • mars 2009
      • 2410

      #17
      Ursprungligen postat av Kawasa
      Påfåglar vore kanon tror jag! Men precis som du säger så blir dom riktigt feta, stora menar jag. Köp dom små så får de växa in sig i karet och när de blivit för stora så har du säkert hunnit greja ett snyggt 1000 liters kar
      Var på Herkules zoo idag och dom hade dels ett gäng riktigt bajtiga inne på 25-30 cm och dels mindre på 8-10 cm.

      Suget blev inte mindre! Dom mindre dom hade sa han var "vanliga tigrerade" och såg ut att passa färgmässigt i vad jag är ute efter. Mycket grått och sen lite orange bak på fläcken och lite på buken/sidorna.

      Hade han haft fler än 2 av de mindre inne hade jag nog slagit till på en grupp. Vill ju ha ett par i slutändan.

      Kommentar

      • Kawasa
        Användare
        • september 2012
        • 840

        #18
        Yes jag skulle också satsa på de mindre, tiger varianten av påfåglar är riktigt snygga!
        Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

        Kommentar

        Arbetssätt...